• achtergrond, maar met deze kon ik het toch niet laten, want uuuuuunf :9~:9~ (klik voor de achtergrond)

    Maar wat hebben jullie liever als achtergrond/bureaubla;, personen of gewoon natuurfoto's of iets anders? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Oeh,Rollercoaster Tycoon.:9~


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    op moment heb ik een of ander kleurig fantasie ding, eigenlijk nooit personen

    Oeew, hij kijkt je echt recht in je ogen ^^.
    Mij maakt mn achtergrond niet zoveel uit, meestal heb ik het gewoon zwart.


    Get back motherfuckerz'

    Ik maak altijd een mooie foto van de zee ofzo op vakantie en neem die als achtergrond. Op hyves had ik een vet coole ijswagen, maar die is nu opeens weg...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Virgo schreef:
    Oeh,Rollercoaster Tycoon.:9~


    lol, ik had het een keer gespeeld en toen vond ik het al weer saai, maar ik heb hem vroeger wel heel vaak gespeeld :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Op het moment heb ik een mooie quote :'D


    -

    Ik heb een foto op mijmn achter grond van Disney Land Paris vorig jaar met kerst dat dat teigetje firguur dat ding pakte me handen en toen gingen we door het restaurant dansen xD


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik verwissel hem ongeveer 2x in de week. En ik doe steeds een plaatje van Robin van Persie. Ik heb meestal een knap -oke iemand die ik knap vind- persoon als achtergrond.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oewh, ik heb mezelf en mijn bf, verkleedt als bandieten. :9~


    You'll never dream alone. <3

    Wie is dat? D: Komt me bekend voor. Let op, als je het zegt is het van OOOHJAAAA..

    Ik heb nu dat logo van Jackass met bloed enzo als achtergrond. Maar ik verander mijn wallpaper echt zó vaak...


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb deze foto als achtergrond.

    Ik heb een collage van allemaal foto's die me aan de zomer doen denken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Typisch DE SIMS xD


    waar moet ik een krabbel zetten?=3

    ik heb nu een heel cuwl plaatje van Chris Drew als achtergrond, en bij mijn pa een eentje van Seven uit, BC13

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 22:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joker schreef:
    Wie is dat? D: Komt me bekend voor. Let op, als je het zegt is het van OOOHJAAAA..


    Joseph Gordon Levitt :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.