• Ja iedereen in mijn vorige klas zegt;oh maar daar krijg je kanker van! dat is dus zo irritant. Ja het klopt een beetje maar sommige gaan wel heel erg ver. Het is niet zo dat ik het maar onzin vind. maar het is gewoon vervelend.

    JBM schreef:
    (...)
    Merk je daar eigenlijk veel van? (cat)

    Wat, van de tv-programma's? xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.


    Ja, ook dat is weer niet goed de hele dag liggen/zitten/niks doen.

    Maar mij boeit het niet zo, als ik me echt overal druk om zou maken waar ik ziek om zou kunnen worden zou ik allang 6 meter diep begraven liggen.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Outlaw schreef:
    Je moet gewoon je leven leven, als je te veel bezig bent met bang zijn om ziek te worden bén je in feite al ziek.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tegenwoordig krijg je van zoveel dingen een of andere ziekte, ik denk er gewoon niet meer over na. Heb wel belangrijkere dingen aan m'n hoofd nu.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Wat, van de tv-programma's? xD

    Nee, van jouw ziekte. :3


    All was well.

    Ja, en helaas zit heel onze cultuur zo in mekaar. We zijn met z'n allen een grote wirwar van paranoide angsthazen. Neem geen cola light want daar zit aspartaam in en daar kun je kanker van krijgen, zit niet te lang in de zon want daar kun je kanker van krijgen. En tegelijkertijd wordt ons aangepraat dat cola light beter is dan gewone cola ivm het zuiker en de zon ons vitamine D geeft voor een betere gezondheid.

    Ja, wat moeten we g*dverdomme nu?


    No growth of the heart is ever a waste

    JBM schreef:
    (...)
    Nee, van jouw ziekte. :3

    Oh. Ja. :Y) -Als je details wilt moet je dat maar aan mij vragen ofzo want ik heb geen zin om dat in het topic te droppen :3-
    @Volksfeind: Je hebt helemaal gelijk. Mensen leven al voor zolang ze bestaan in de zon en nu is het opeens slecht. En de troep die wij 'medicijnen' noemen, wordt men alleen maar zieker van. Wat we nu moeten? Gewoon doen en laten wat je wilt, als je ziek moet worden of dood moet gaan gebeurt dat toch wel, op wat voor manier dan ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nah, ik laat het me voorbijgaan. Als ik ziek ben, ben ik het toch al


    Today will be Girl's Day party with you~

    Volksfeind schreef:
    Ja, en helaas zit heel onze cultuur zo in mekaar. We zijn met z'n allen een grote wirwar van paranoide angsthazen. Neem geen cola light want daar zit aspartaam in en daar kun je kanker van krijgen, zit niet te lang in de zon want daar kun je kanker van krijgen. En tegelijkertijd wordt ons aangepraat dat cola light beter is dan gewone cola ivm het zuiker en de zon ons vitamine D geeft voor een betere gezondheid.

    Ja, wat moeten we g*dverdomme nu?


    Gewoon 'alles doen wat je wilt' maar niet teveel. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    die dokters van tegenwoordig!:Y)

    AK47 schreef:
    (...)

    Gewoon 'alles doen wat je wilt' maar niet teveel. :Y)

    Yeah, en wanneer is iets te veel? Ik denk wanneer onze gezondheid eraan lijdt. Ik weet het in elk geval niet meer en daarom neem ik die dingen met een flinke korrel zout...


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Yeah, en wanneer is iets te veel? Ik denk wanneer onze gezondheid eraan lijdt. Ik weet het in elk geval niet meer en daarom neem ik die dingen met een flinke korrel zout...


    Gewoon de normale middenweg kiezen. Geen anorexia, maar ook niet jezelf dood eten. Niet helemaal niet bewegen, maar ook niet jezelf dood sporten. Enzovoorts enzovoorts. Je snapt me wel.

    Het is inderdaad gewoon een kwestie van de dingen met een korrel zout nemen en gewoon de beste weg voor jezelf kiezen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Achja, ze zeggen dat je minder snel een hartaanval krijgt als je 2 keer in de week pizza eet, dus ik vind het niet erg hoor(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Er was ook eens dat je van een zwarte bh van een bepaald merk kanker kon krijgen. Ik bedoel, komaan?! Ja, je kunt je dan maar beter isoleren en niks doen (cat)


    You’re falling into history.

    hahahaha, noobs.


    Smiling but close to tears.