• Ja iedereen in mijn vorige klas zegt;oh maar daar krijg je kanker van! dat is dus zo irritant. Ja het klopt een beetje maar sommige gaan wel heel erg ver. Het is niet zo dat ik het maar onzin vind. maar het is gewoon vervelend.

    Klopt, dat is het ook. Tegenwoordig krijg je van alles kanker -_- vet irritant.

    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je moet gewoon je leven leven, als je te veel bezig bent met bang zijn om ziek te worden bén je in feite al ziek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.

    Krijg je waarschijnlijk kontkanker van =3

    Tegenwoordig krijg je overal ziektes van. Toen de Mexicaanse griep heerste gingen mijn vriendinnen zelfs hun handen wassen in het pretpark :/ Jesus...


    I live for the applause, you will die for it.

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.

    Neeee dan krijg je extreem overgewicht en dan ga je dood.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.


    Jep, een houten kont.
    Ja, pen op je huid, dan krijg je huidkanker.
    Het is allemaal bullshit.
    Zelfs van ademen kan je kanker krijgen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.
    ja eten lijkt me geen goed ideetje!

    Mensen lullen tegenwoordig zoveel.


    -

    Genius schreef:
    Mensen lullen tegenwoordig zoveel.

    idd. Bangmakerij is hip, net zoals dat lulverhaal over 2012 dat iedereen nu wel kent..

    Outlaw schreef:
    Je moet gewoon je leven leven, als je te veel bezig bent met bang zijn om ziek te worden bén je in feite al ziek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ja dat is gewoon vervelend. dat was vorig jaar duidelijk gemaakt. Rot Maia's ze blijken lief te zijn en ondertussen zitten de andere kleintje bang te maken. Ik was 11 en doodsbang. nu geloof ik er nauwelijks in. En zoals mijn singature zegt;living live

    Ik raad trouwens iedereen af om naar slechte tv programma's te kijken want daar krijg je Crohn van (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:39 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kassiewijle schreef:
    Uhu. Waar krijg je niet iets van hè? We kunnen beter de hele dag op onze derrière zitten en niks doen.. Tenzij je daar ook weer iets van krijgt.


    Hope goes lost but never dies.

    Outlaw schreef:
    Ik raad trouwens iedereen af om naar slechte tv programma's te kijken want daar krijg je Crohn van (cat)

    Merk je daar eigenlijk veel van? (cat)


    All was well.