• Maandag was mijn vriendin jarig, toen ben ik samen met haar naar blankenberge geweest.
    Die avond zijn we samen met haar stiefoma en opa naar een cafétje geweest, daar kwamen we een vriend van hun tegen. Mijn beste vriendin heeft daar een kriek gedronken, ik hield het bij ice tea. Maar dan wou die man naar een ander café. Dus zijn we maar mee geweest, het was niet zo'n standaart café. Er was luide muziek, en al mensen die zat waren. Dus, daar gingen we binnen. Die man bestelde een fles Cava, dus heb ik daar een glaasje van gedronken.. Hij wou blijven bijschenken, maar dat wou ik liever niet dus ja. Maar mijn beste vriendin wou dat dus wel, toen kwam de tweede fles Cava.. Daar heb ik ook niets meer van gedronken.. Daarachter heb ik nog een krier gedronken. Toen moest er dus een super enge man passeren, hij pakte me daar vast en keek me aan. Echt het was super eng, dus is snel mijn beste vriendin een tik geven van; 'help, me.' maar ja.. Dus die vent passeert. Daarachter gingen we ook weg, mijn beste vriendin was al een beetje dronken, ze had 5 glazen van die Cava gedronken en een kriek. Dus ja, we liepen naar het appartement. In een of andere straat kwamen we een jongen tegen die zichzelf aan het afrûkken was, en hij keek gewoon alsof het normaal was.. Daarachter is er niets gebeurd, behalve mijn bf die de hele tijd voor niets aan het giechelen was (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ik vind dat eerder saai ;p
    ge moet naar fuifjes gaan,of bars =D

    Ieder zijn eigen ding (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ik vind dat eerder saai ;p
    ge moet naar fuifjes gaan,of bars =D

    Komt op hetzelfde neer toch? Of bedoel je dat je niet braaf saai vindt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Komt op hetzelfde neer toch? Of bedoel je dat je niet braaf saai vindt?

    ik bedoel dat ik fuiven en bars niet saai vind,en cafés wel.


    everybody needs a song.