• Ik zit nu eigenlijk op dit liedje Bright Eyes van Stephen Gately te dansen.
    Ik dans er nu eigenlijk op en begin gewoon te huilen.
    Omdat het liedje mij raakt en de zanger die dit liedje heeft gezongen is gestorven en hij betekende echt veel voor mij.
    Ik wil hier graag een dans op maken maar het liedje doet mij teveel pijn want die zanger had zo'n mooie stem en iedere keer als ik zijn stem hooor begin ik te huilen.
    En dat liedje komt van een film die mijn Oma altijd keek met mij en die is dood en ik denk echt heel vaak na van "Op een dag ben ik er niet meer dan is alles voorbij en kom je nooit meer terug"
    Ik wil op dit liedje een dans maken uit respect voor Stephen Gately


    Wie heeft dit ook eens en wie wil me tips geven om proberen niet te huilen tijdens het dansen want als ik huil dan kan ik bijna niet dansen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Je weet toch dat hij niet de originele artiest is?

    Tips? Gewoon op je dans concentreren. Als die lukt, is je eerbetoon mooier dan dat je ineens stopt vanwege het huilen. Dus op dans concentreren, niet op huilen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je weet toch dat hij niet de originele artiest is?

    Tips? Gewoon op je dans concentreren. Als die lukt, is je eerbetoon mooier dan dat je ineens stopt vanwege het huilen. Dus op dans concentreren, niet op huilen. ^^

    Bedankt ik ben nu al ronduit 2 weken aan het oefenen en k probeer een mooie dans neer te zetten voor hem.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    Bedankt ik ben nu al ronduit 2 weken aan het oefenen en k probeer een mooie dans neer te zetten voor hem.

    Nja, als zijn stem je in de war brengt, kun je misschien oefenen op het originele? En wanneer je het perfect van binnen en vanbuiten kunt, dan ga je weer oefenen op zijn cover. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, als zijn stem je in de war brengt, kun je misschien oefenen op het originele? En wanneer je het perfect van binnen en vanbuiten kunt, dan ga je weer oefenen op zijn cover. =)

    Ik denk dat dat niet zo'n goed idee is.
    Want hij heeft ook you are not alone gezongen van michael jackson en toen ik beide versies hoorde begon ik gewoon te huilen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Niet dat ik weet eigenlijk... Maar ik heb wel respect voor je dat je zo'n dansje maakt voor hem. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Niet dat ik weet eigenlijk... Maar ik heb wel respect voor je dat je zo'n dansje maakt voor hem. (:
    Bedankt.
    Hij betekende ook echt heel veel voor mij.
    En ik ga dat dansje doen op de openng van het bedrijf van mijn ouders en op mijn schoolfeest.
    Mij kan het geen flikkerschelen als ze me gaan pesten omdat ik een ballet dans doe.
    Maar mijn schoolfest is in december maar ik ga gewoon een half jaar oefenen want ik wil het toch goed doen.
    Ik wil het goed doen en uit respect voor Stephen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    wbmw -tokio hotel
    die vind ik zo mooi(H)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    BoyzoneLover schreef:
    (...)Bedankt.
    Hij betekende ook echt heel veel voor mij.
    En ik ga dat dansje doen op de openng van het bedrijf van mijn ouders en op mijn schoolfeest.
    Mij kan het geen flikkerschelen als ze me gaan pesten omdat ik een ballet dans doe.
    Maar mijn schoolfest is in december maar ik ga gewoon een half jaar oefenen want ik wil het toch goed doen.
    Ik wil het goed doen en uit respect voor Stephen

    Ooh, vroeger wou ik altijd ballet doen , haha 8D
    En ik vind het echt heel mooi van je. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Die serie waarbij dat liedje hoort is zo vet / zielig. :9~

    Indeed een zielig liedje. |:

    Prodigy schreef:
    Die serie waarbij dat liedje hoort is zo vet / zielig. :9~

    Indeed een zielig liedje. |:

    Ik ken de serie niet maar ik heb die film wel eens met mijn Oma gekeken


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    This is the last time - Keane
    She - Di-rect
    My heart will go on - Celine Dion

    Daar kan ik echt op huilen als ik die nummer draai.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat met zo een nederlandse liedjes van rappers soms zitten er zo'n zinnen die me echt raken omdat ik me op dat moment rot voel en dan huil ik.


    Keep on smiling

    Bij bepaalde nummers van Eminem. Zijn teksten komen op de een of andere manier altijd heel hard bij me aan.

    En uh, verder gewoon losse nummers van artiesten zoals bijvoorbeeld 9 Crimes van Damien Rice, en Mad World van Gary Jules.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoorde dat dat liedje vroeger altijd op TV kwam met een konijntjes clip, echt cute.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik hoorde dat dat liedje vroeger altijd op TV kwam met een konijntjes clip, echt cute.
    Iedere keer als een aflevering begon of de film iedere keer werd dit liedje als begin enof einde gedraait


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †