• Ja, ik heb het werkelijk gedroomd, want anders zou ik een droom hebben verzonnen over Jean-Baptiste. (cat)

    Dus ik was met enkele vriendinnen op een festivalweide en er liepen ook nog enkele andere mensen rond. En ik moest naar de wc en ik draai het hokje op slot. Maar, ik zie dat er geen wc-papier meer is. Ramp! Dus kijk ik even buiten het wc-hokje, maar daar staat ook niets. Vergeet ik toch wel de deur weer op slot te doen. Ineens waait de deur open, maar ik heb het aanvankelijk niet door. Maar ik stond dus recht in mijn blote kont naar wc-papier te zoeken. Komen Christiano Ronaldo en enkele andere jongens toch niet voorbij zeker?

    Dan wordt er afgeroepen op de festivalweide dat ik mijn kont aan het showen was in één van die wc-hokjes en toen kreeg ik door dat die deur openstond. Dus ik hem weer heel beschaamd dicht doen. Uit schaamte blijf ik een tijdje op dat toilet zitten -ondertussen met mijn broek weer aan- tot ik geklop hoor op de deur. Wie zou dat toch zijn?

    Ik laat Christiano verbaasd binnen en hij zegt tegen me; 'Lekkere kont heb je daar!', waarop ik antwoord; 'Ik ben zo beschaamd!' En dan verteld hij me dat hij het eigenlijk er sexy vond uitzien en dat ik me helemaal niet moet schamen. Dus kom ik weer samen met hem dat wc-hokje uit en komen die andere jongens net voorbij lopen die mijn kont ook hadden gezien en ik zeg tegen hun; 'Dit is mijn vriend Christiano Ronaldo.'

    Die jongens hun bek tot op de grond openvallen, want ze zien gewoon een bekende voetballer en bovendien is hij nog de vriend van het meisje dat haar kont zat te showen. En toen gebeurde het: hij pakte me gewoon recht op mijn bek en ik zat daar dus te kussen met Christiano Ronaldo en al die jongens aanbeden me gewoon.

    Haha, sexy hé? :Y)


    All was well.

    whahaa ja heel sexy xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Laat Rose dit lezen :9~


    we've only said goodbye with words

    Ik heb dit gemaakt voor Rose, maar nou is ze gewoon ofline. D:


    All was well.

    Die is Zweedse jongens aan het aflebberen (krul)
    En dat heb je goed gedaan :Y)


    we've only said goodbye with words

    Je spelt zijn naam verkeerd, noob. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Je spelt zijn naam verkeerd, noob. (cat)

    Hahaha. Meen je het? :'DD


    All was well.

    En poef, ze is online (cat)


    we've only said goodbye with words

    JBM schreef:
    (...)
    Hahaha. Meen je het? :'DD

    Ja. Het is Cristiano. Niet Christiano noob. (cat) En ik ga het niet lezen want je wilt me pijn doen. (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja. Het is Cristiano. Niet Christiano noob. (cat) En ik ga het niet lezen want je wilt me pijn doen. (cat)(krul)

    Maaaar je moét het lezen! (huil)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Maaaar je moét het lezen! (huil)

    Maar dat ga ik niet doen.(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha. (:


    effort never betrays you

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar dat ga ik niet doen.(cat)

    You bitch! Het is duidelijk waarom hij meer van mij houdt dan van jou, want jou wil hij niet kussen in je dromen. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 11:45 ]


    All was well.

    Ik vind eerlijk gezegd dat je vreemdgaat, arme, arme JBM! Ach, nu heb ik hem tenminste voor mezelf.(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik droomde eens dat Nicole Sherzinger -zoschrijfjedattoch?- in de woonkamer binnenkwam, en ze gaf me een zoen ?! O.O


    None but ourselves can free our minds.

    Equinox schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat je vreemdgaat, arme, arme JBM! Ach, nu heb ik hem tenminste voor mezelf.(cat)

    Maar ik kan er ook niets aandoen dat hij me leuk vindt en hij me op m'n bek pakt. Ik zou Jean nooit bedriegen! (huil)(huil)


    All was well.