• Ja, dat heb ik. Ik ben zo wat over drie dagen vijftien, heb al acht maanden, bijna negen maanden lang een vriendje. En nog mag ik hem niet zien. Ik bedoel.. anders zag ik hem op school elke dag, en nu opeens twee maanden niet. -komt zot-
    En de reden? Ze vinden mij te jong. Ik mag pas vanaf mijn twintig ofzo een liefje. En dat overdrijf ik zo niet, want dat heeft mijn moeder me dus eergisteren verteld. Dat ze me te jong vindt. Mag ik nu gek komen? Ik bedoel, ik kom amper buiten tijdens de vakanties. Zegt iedereen dat ik dan maar met vrienden moet gaan afspreken, mag ik dat ook al amper..
    En praten met hun gaat gewoon niet. Mijn pa wordt dan kwaad. Dan wordt iedereen bang en is de sfeer voor de hele dag verpest.
    -zucht-
    En ik vind het irriterend wanneer mijn pa begint te klagen dat mijn vriendje zijn ouders niet goed op hem letten, omdat hij vaak naar buiten mag én vrijheid heeft. En je mag die gast echt niets vertellen of hij komt er aan gelopen dat hij wel langer dan mij leeft, weet hoe de wereld is, ik nog niets weet en dus ook niet moet zagen. .__.
    -kwaad-


    You'll never dream alone. <3

    haha join da club


    Change, the only good thing in this world.

    fantastique schreef:
    haha join da club


    En ik wil me uitschrijven uit die club.. o-o


    You'll never dream alone. <3

    Zo is mijn opa ook, daar heb ik 9 maanden lang gewoond.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BrunoMars schreef:
    (...)

    En ik wil me uitschrijven uit die club.. o-o


    ik ook, troost je


    Change, the only good thing in this world.

    Nodig hem een keer uit zodat ze hem kunnen ontmoeten en leren kennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Nodig hem een keer uit zodat ze hem kunnen ontmoeten en leren kennen.


    Hmm, de vorige keer dat dat gebeurde, was zo op een zangwedstrijd waar ik aan meedeed en toen.. keek mijn pa mijn vriend scheef aan. Was ongezellig en deed niet anders dan kwaad worden tegen mijn mama,... Met mijn pa is het gewoon hopeloos werk, hij luistert niet, is koppig,.. en als ik niet oplet zou hij mijn vriendje nog eens goed kunnen uitschelden ook.. :'s


    You'll never dream alone. <3

    Dat is niet erg handig, moet ik zeggen.
    Maar goed, m'n moeder vraagt me bijna wekelijks of ik nog niet zwanger ben, of ik de pil nodig heb,...
    En, geloof me, dat wil je ook niet.


    effort never betrays you