• ... Want eerst stond dat in de Joepie, maar aangezien dat tijdschrift al genoeg leugens heeft verspreid geloofde ik het niet. En op quizlet bleef iedereen zeggen dat het niet waar is. Maar op de meeste tumblr's lees ik nu dat mensen echt "haat"-topics over haar maken, omdat ze met Alex zou zijn..
    Iemand hulp?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 14:26 ]


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Idd, dat interview had ik gelezen, na wat medewerking van een zekere vriendin. Kuch.
    Ach, mijn ouders zijn stiekem getrouwd en dan zeggen dat ik niet mag liegen. (cat)

    Wat romantisch. 8D
    Ik wist niet dat dat kon zonder toestemming van een ouder (onder de 18 dan)


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Wat romantisch. 8D
    Ik wist niet dat dat kon zonder toestemming van een ouder (onder de 18 dan)


    Vraag het niet aan mij, die twee zijn altijd zulke stouterds geweest - als ik hun verhalen mag geloven -
    Maar het was gewoon heel makkelijk paspoorten te vervalsen en in zo'n kerkje te trouwen. Die pastoor maakte het toch niet uit.


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Vraag het niet aan mij, die twee zijn altijd zulke stouterds geweest - als ik hun verhalen mag geloven -
    Maar het was gewoon heel makkelijk paspoorten te vervalsen en in zo'n kerkje te trouwen. Die pastoor maakte het toch niet uit.

    Hahaha, dat vind ik nu echt spannend en cool sih. :D Ik vraag me af hoe je zoiets achteraf moet vertellen, though.


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Hahaha, dat vind ik nu echt spannend en cool sih. :D Ik vraag me af hoe je zoiets achteraf moet vertellen, though.


    Ze stonden opeens voor de deur met hun trouwkleren. Oma aan vaders kant heeft nog een heel drama ervan gemaakt en hem eruit gekickt. Oma van mama's kant was der blij mee en heeft ze in huis genomen.
    Natuurlijk irritant dat ze buren waren en die andere oma altijd tegenkwamen.
    we gaan nogal oftopic


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Ze stonden opeens voor de deur met hun trouwkleren. Oma aan vaders kant heeft nog een heel drama ervan gemaakt en hem eruit gekickt. Oma van mama's kant was der blij mee en heeft ze in huis genomen.
    Natuurlijk irritant dat ze buren waren en die andere oma altijd tegenkwamen.
    we gaan nogal oftopic

    Hahaa, buren. Typisch. Cool story, bro.
    Eumja, eum ...
    Nou, ik heb toch liever Demi dan Lisa, denk ik. Lisa vond ik echt @#*ù£


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Hahaa, buren. Typisch. Cool story, bro.
    Eumja, eum ...
    Nou, ik heb toch liever Demi dan Lisa, denk ik. Lisa vond ik echt @#*ù£


    Ik heb eigenlijk geen idee. Lisa viel best wel mee, maar ze leek me soms echt zo'n barbie die enkel bij Alex was voor het geld
    En Demi is eigenlijk de enigste disney ster meisje dat ik mag, aangezien ze nog niet Vannessa's & Miley's kant is opgegaan.
    We gaan wel zien zekers?


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk geen idee. Lisa viel best wel mee, maar ze leek me soms echt zo'n barbie die enkel bij Alex was voor het geld
    En Demi is eigenlijk de enigste disney ster meisje dat ik mag, aangezien ze nog niet Vannessa's & Miley's kant is opgegaan.
    We gaan wel zien zekers?

    Juist daarmee. Ik kreeg de indruk dat ze profiteerde. ;x en daarbij, zij zou hem bedrogen hebben (als het waar is natuurlijk) En dat is een feit. Ik vind dat ze ook het beste kan zingen. Al ik vind Selena Gomez ook nog leuk. :3


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Juist daarmee. Ik kreeg de indruk dat ze profiteerde. ;x en daarbij, zij zou hem bedrogen hebben (als het waar is natuurlijk) En dat is een feit. Ik vind dat ze ook het beste kan zingen. Al ik vind Selena Gomez ook nog leuk. :3


    Oke, nu vind ik lisa ook een -piep- Selena valt wel me, maar ik denk dat het nogal naar de foute kant zal gaan met haar (cat)


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    (...)

    Oke, nu vind ik lisa ook een -piep- Selena valt wel me, maar ik denk dat het nogal naar de foute kant zal gaan met haar (cat)

    Ik weet het niet. De tijd zal het wel uitwijzen. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. De tijd zal het wel uitwijzen. :Y)


    blijft hopen dat ze gelijk krijgt en 5 euro wint
    Inderdaad, de tijd.. hmpf


    Jaybee dude (:

    ik hoop het niet ;p
    alex is té hot!
    niet dat ik ze niet zou gunnen (A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Kijk Alex is Knap
    Kijk Demi is mooi
    Alex en Lisa vond ik al erg
    maar als Demi met Alex neemt dan denk ik zo van owwwkkeeee... Ze zijn allebij leuk maar ik vind ze totaal niet bij elkaar passen..


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Selena is already taken guys, en Demi komt net uit rehab vanwege 'emotionele en psychologische redenen'. Het gaat gewoon fout met al die disneysterretjes. ;3


    It's time to be happy again.

    Narrator schreef:
    (...)
    + ze is 17 ~illigaal~ lol
    Kan hij evengoed mij nemen, ik ben ook 17. :9~


    Demi Lovato is 18 (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NEUT schreef:
    ik kan je niet helpen :c


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.