• Ik heb écht een groot probleem!

    Ik ga donderdag op vakantie en iedereen heeft zijn paspoort behalve ik!Ik kan hem nergens vinden.Mijn moeder zorgt altijd dat de paspoorten terecht zijn maar nu kwam ze met de mededeling dat mijn paspoort zoek is.Ik weet nu echt niet waar ik moet zoeken,waar kan ik een paspoort vinden?En als ik hem niet vind,wat moet ik dan ?!

    Ik ben echt helemaal hopeloos....

    heb jij dit ook wel eens meegemaakt?Of weet je wat ik moet doen..

    Zeg het hier..

    bedankt!!x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb mijn paspoort altijd in mijn portemonnee zitten..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Beter zoeken, of anders een aanvragen? ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan kan je hem opnieuw laten maken! nu denk jij: dan moet je week wachten! maar dat is niet zo als je meer betaald! krijg je hem de volgende dag!

    Zoek op de plek waar die niet hoort te liggen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -aangezien ik de mijnes vrijwel ALTIJD kwijt ben ga ik hier verder niet op in-

    ehm, in een bureaulade, onder je bed, onder een kast?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je je paspoort kwijt bent, moet je een nieuw aanvragen. Dat kost wel wat geld en daarbij moet je lang wachten voor het klaar is.


    If we had not a soul, music would have created it.

    xLovveexTHx schreef:
    Dan kan je hem opnieuw laten maken! nu denk jij: dan moet je week wachten! maar dat is niet zo als je meer betaald! krijg je hem de volgende dag!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xLovveexTHx schreef:
    Dan kan je hem opnieuw laten maken! nu denk jij: dan moet je week wachten! maar dat is niet zo als je meer betaald! krijg je hem de volgende dag!

    Niet de volgende dag, minstens twee dagen. En daarnaast mag je er al gauw vijftig euro voor bij dokken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Stop de stress!Ik heb hem gevonden!Hij lag helemaal onder in de la van de woonkamer onder de troep(die la is een gaos)

    dus bedankt dat jullie met mij mee hebben gedacht!

    xxxxxxxxx

    ps.Topic mag gesloten worden :Y)


    Listen to your heart and your dreams come true ~