• Ze zijn bijna allemaal weer gespleten, en ik kan er gewoon niks aan doen omdat dat gebeurt omdat ik werk. D:
    En bah, dan probeer ik ze gewoon zo gespleten te laten zitten maar dan komt er vuil tussen en dan wil ik dat weghalen maar dan scheur ik mijn hele nagel open, gek word ik d'r van! :((


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    Tja, dat kan ik proberen. Maar het duurt nog even voordat het gescheurde er uit gegroeid is, en ik kan mijn nagels niet veel korter meer knippen. Heb jij daar wel eens last van eigenlijk?

    Ik? Weinig, heel soms als ik iets zwaar moet doen op het werk.
    Maar ik vijl altijd en doe verstevigende nagellak op. =P
    Goh, ik wil de hele tijd 'veil' schrijven, maar dat wil zeggen dat ik een bod laat doen om iets te laten verkopen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn nagels zijn kort, omdat er gister 1 afgebroken was. Toen heb ik ze allemaal kort geknipt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik? Weinig, heel soms als ik iets zwaar moet doen op het werk.
    Maar ik vijl altijd en doe verstevigende nagellak op. =P
    Goh, ik wil de hele tijd 'veil' schrijven, maar dat wil zeggen dat ik een bod laat doen om iets te laten verkopen x'D


    Hahaha. Ik had irritant net geschreven met een d. :X


    Stop existing and start living.

    Mijn nagels zien er sinds ik in een radio/elektronica winkel werk ook niet uit. En ik wil ze wel laten groeien maar dan komen er weer scheurtjes, of haken, of vuil wat niet weg te krijgen is. Bléhhhh.

    Vervelend inderdaad...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Mijn nagels zien er sinds ik in een radio/elektronica winkel werk ook niet uit. En ik wil ze wel laten groeien maar dan komen er weer scheurtjes, of haken, of vuil wat niet weg te krijgen is. Bléhhhh.

    Vervelend inderdaad...


    We hebben gewoon werkhanden. Leuk werk trouwens?


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    (...)

    We hebben gewoon werkhanden. Leuk werk trouwens?


    Oh, dat hebben we pas over een paar jaar hoor. Als je huid lelijker gaat worden ook op je handen. ;_;

    En mwah, je leert er wel leuke dingen van, maar het is nogal saai werk. Maar het is goed vol te houden en bij mij om de hoek, dus ik heb het er voor over. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CRonaldo schreef:
    haha dat heb ik dus echt nooit. Mij nagels zijn mooi :9~ Iedereen vraagt me altid of ik nepnagels heb terwijl het gewoon mn echte zijn xd (krul)


    Daar was ik stiekem ook schuldig aan haha :9~

    OT; Mijn nagels krijg ik nooit mooi gelakt, en mijn teennagels scheuren ook altijd in. Ik háát ze.
    (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)

    Daar was ik stiekem ook schuldig aan haha :9~

    OT; Mijn nagels krijg ik nooit mooi gelakt, en mijn teennagels scheuren ook altijd in. Ik háát ze.
    (cat)


    Gelukkig zijn mijn teennagels wel altijd mooi.


    Stop existing and start living.

    Mijn nagels zijn sowieso al een ramp. Ik bijt nagels. -ik probeer te stoppen. (: