• Ze zijn bijna allemaal weer gespleten, en ik kan er gewoon niks aan doen omdat dat gebeurt omdat ik werk. D:
    En bah, dan probeer ik ze gewoon zo gespleten te laten zitten maar dan komt er vuil tussen en dan wil ik dat weghalen maar dan scheur ik mijn hele nagel open, gek word ik d'r van! :((


    Stop existing and start living.

    Dat klinkt nogal pijnlijk. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    haha dat heb ik dus echt nooit. Mij nagels zijn mooi :9~ Iedereen vraagt me altid of ik nepnagels heb terwijl het gewoon mn echte zijn xd (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Improvident schreef:
    Dat klinkt nogal pijnlijk. D:


    Doet niks zeer, het is alleen gruwelijk irritant.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 22:20 ]


    Stop existing and start living.

    Plak er anders pleisters op? -ik zo het eigenlijk niet weten je er aan kunt doen, sorry.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nagelversteviger?

    Btw. wat voor werk doe je dan? [:


    Get back motherfuckerz'

    Tragically schreef:
    Plak er anders pleisters op? -ik zo het eigenlijk niet weten je er aan kunt doen, sorry.-


    Nagellak helpt een beetje, maar ik had ze nog niet gelakt. Had ik geen zin in/geen tijd voor.


    Stop existing and start living.

    Gewoon kort laten? ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    In plaats van knippen, kun je beter vijlen.
    Vijl ze steeds kort.
    Als je vijlt, dan blijven je nagels dikker dan wanneer je ze knipt. =P
    Je hebt ook van die nagellak die je nagels 'repareert' en verstevigd. ^^

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 22:19 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vanaf dat ze een beetje gespleten zijn moet je het afknippen, ander blijven ze verder splitsen (?). Oh ja, en nagellak zorgt er voor dat je nagels harder worden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    DarkDesire schreef:
    Nagelversteviger?

    Btw. wat voor werk doe je dan? [:


    Ik zit gewoon achter de kassa in een supermarkt, ik heb ook geen idee waarom ze dan zo beschadigt raken. Ik zal ze wel telkens ergens tegen stoten ofzo.


    Stop existing and start living.

    Scandal schreef:
    In plaats van knippen, kun je beter vijlen.
    Vijl ze steeds kort.
    Als je veilt, dan blijven je nagels dikker dan wanneer je ze knipt. =P
    Je hebt ook van die nagellak die je nagels 'repareert' en verstevigd. ^^


    Ja ik hoor ook altijd dat vijlen helpt, maar als ik nu ga vijlen dan gaan die gespleten nagels nóg meer splijten...


    Stop existing and start living.

    Blessed schreef:
    Vanaf dat ze een beetje gespleten zijn moet je het afknippen, ander blijven ze verder splitsen (?). Oh ja, en nagellak zorgt er voor dat je nagels harder worden.


    Dan hou ik geen nagels meer over. :Y)


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    Ja ik hoor ook altijd dat vijlen helpt, maar als ik nu ga vijlen dan gaan die gespleten nagels nóg meer splijten...

    Dan moet je ze nu kort knippen. En wanneer ze langer worden, moet je ze onderhouden door te vijlen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CRonaldo schreef:
    haha dat heb ik dus echt nooit. Mij nagels zijn mooi :9~ Iedereen vraagt me altid of ik nepnagels heb terwijl het gewoon mn echte zijn xd (krul)


    Dat heb ik ook!:D
    Behalve dat mijn nagellak in mijn nagels zit:S, was 1x vergeten om er een onderlaag onder te doen xD, dus het was er doorheen getrokken, maar het is al bijna weer weg, gelukkig!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan moet je ze nu kort knippen. En wanneer ze langer worden, moet je ze onderhouden door te vijlen. =P


    Tja, dat kan ik proberen. Maar het duurt nog even voordat het gescheurde er uit gegroeid is, en ik kan mijn nagels niet veel korter meer knippen. Heb jij daar wel eens last van eigenlijk?


    Stop existing and start living.