• stom kind ;p
    ik zal het uitleggen.

    ik zat zo een beetje dom te doen met mijn vriendin, ik zette een keer in mijn naam GROTESTAP en toen ging ik zeg maar opnieuw offline. zegt *Floor, tegen mij; Rot eens op met je grote stap. ik had echt zoiets van, ja rustig dat doe jij zelf ook altijd hoor. maar ik heb gewoon niet gereageerd, want ik dacht van; ja stik er lekker in. (krul)

    zulke mensen zijn echt wannabe's


    * Naam is veranderd

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 21:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Echt hea


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik heb er een hekel aan als mensen iets in hun msnnaam zetten (bijv gesprek met iemand anders, alsof mij dat boeit) en heel vaak online-offline gaan. Dan blok ik ze meteen ;D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb er een hekel aan als mensen iets in hun msnnaam zetten (bijv gesprek met iemand anders, alsof mij dat boeit) en heel vaak online-offline gaan. Dan blok ik ze meteen ;D


    hihi, ik deed het maar één keertje -puppyeyes-
    :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Grote stap? Wahah, wtf, hoe kom je erbij. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap dat Grote stap geval niet
    -voelt zich nu zeer dom-


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Ik snap dat Grote stap geval niet
    -voelt zich nu zeer dom-


    haha dat was even iets met mijn vriendin :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    Ik heb er een hekel aan als mensen iets in hun msnnaam zetten (bijv gesprek met iemand anders, alsof mij dat boeit) en heel vaak online-offline gaan. Dan blok ik ze meteen ;D


    Dan moet je je status op bezet zetten, dan zie je het niet meer als er iemand online komt. Dat doe ik ook altijd. (:

    OT: Ik heb daar ook een hekel aan, maar het is wel overdreven dat ze zeurt als je het maar 1 keer doet. ;o

    Genius schreef:
    Ik heb er een hekel aan als mensen iets in hun msnnaam zetten (bijv gesprek met iemand anders, alsof mij dat boeit) en heel vaak online-offline gaan. Dan blok ik ze meteen ;D

    ik vind dat ook vet irritant ;x maar ik blok ze niet x'D