Ik was zo aan het denken, dat wanneer we oud zijn zouden we dan nog hier allemaal op Quizlet zitten ? Ik denk het niet, maar stel je voor zie ons al als oude bommatjes verhalen schrijven zoals 'in den goeie ouwe tijd'. Maar stel dat we niet meer op Quizlet zouden zitten, zou je dan nog aan Quizlet denken of het totaal vergeten ? Ik denk dat ik het nooit echt ga kunnen vergeten omdat het me veel vriendschap heeft gebracht, maar ik zal er wel niet veel meer aan denken.
En jullie ?
Sutherland schreef: Ik heb hier ook ooit een topic over gemaakt, haha! Wat een toeval dat jij er ook opeens aan denkt!
En ik denk het wel. Ik denk, dat als het er nog zal bestaan, dat ik er zeker een keertje op zal komen om te zien wat er van geworden is. ;p
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
ik zou er niet meer op zitten, maar ik zou er zeker nog wel soms aan terug denken,
maar een ding weet ik zeker, de mensen die heb leren kennen door Q. die vergeet ik zeker nei tmeer, dat voel ik!
Whipple schreef:
ik zou er niet meer op zitten, maar ik zou er zeker nog wel soms aan terug denken,
maar een ding weet ik zeker, de mensen die heb leren kennen door Q. die vergeet ik zeker nei tmeer, dat voel ik!