• Ik heb dus ruzie met een vriendin vanop school. Het is allemaal begonnen toen ik haar iets persoonlijks zei, en ze dat is gaan doorroepen! Ik had haar verteld dat ik namelijk veel geld op een maand krijg (ik vertelde het haar namelijks omdat ze een van mijn beste vriendinnen was en ze ook behoorlijk veel geld heeft). Maar de leerkracht vroeg ons waarom we aan het fluisteren waren en we moesten zeggen tegen de klas wat we tegen elkaar zeiden en plots riep zij voor heel de klas: Ja Kimberly krijgt meer dan 600 euro op de maand en ze werkt niet eens! De leerkracht stak mij dat de komende weken nog eens door , bevoorbeeld als ik zei : kom we gaan gaan shoppen. Dan kreeg ik meestal van hem een antwoordt: Niet iedereen heeft genoeg geld om te gaan shoppen eh! Terwijl het niet eens aan hem gericht was. Maar nu is op msn de bom ontploft tussen ons beide. Ik had een keer een antwoordt terug gegeven. Ze had voor haar verjaardag (ze was 15 geworden) 1500 gekregen. En ik had het luidop gezegd. En nu op msn valt ze mij plots daarmee aan toen ik haar vroeg waarom ze steeds op mijn kap bezig was en het tegen de helft van haar vrienden zei, want elke keer als ze mij voorstelde aan haar vrienden was het zo: Dus dit is die dat minimum 600 euro per maand krijg zonder iets te doen. Terwijl ze niet eens weet dat ik van die 600euro wel 450euro van mijn papa's levensverzekering krijg (mijn vader is 3jaar geleden overleden en sindsdien krijg ik en mijn jongere zus geld tot we stoppen met school. Mijn broer is al gestopt met school dusja hij krijgt niets meer). En dat ik de resterende 150 euro verdien door te helpen in mijn ma's taverne en door zakgeld! Ze zegt dat ik jaloers ben op haar geldimperium --'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:19 ]

    Wat een kakwijf!

    Wow...


    Life is hard and then we die

    Ik zou sowiezo niks zeggen als die leraar ons zou betrappen, maar goed.
    Ik zou schijt aan dat wijf hebben -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Ik zou sowiezo niks zeggen als die leraar ons zou betrappen, maar goed.
    Ik zou schijt aan dat wijf hebben -.-

    Ik heb die leerkracht ook niets verteld, want die leerkracht kan mij gestolen worden en ik trek het mij niet aan als hij daarover een nota in mijn agenda schrijven. Maar die b*tch mag niets van slechts in haar agenda staan hebben, daarom bezwijkt ze steeds als je haar onder druk zet. ik heb ook scheet aan dat wijf , meer dan je je kan voorstellen. (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 20:44 ]

    ik ga ervan uit dat als jij zou moeten kiezen tussen meer geld en geen vader, of je vader en geen geld dat de keuze op je vader zou vallen, dat je zijn levensverzekering krijgt uitgekeerd is 'makkelijk' omdat je wat extra hebt, maar voor jou staat er wel tegenover dat je zonder je vader verder moet, jammer dat die 'vriendin' zo oppervlakkig is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.