• Ik heb dus ruzie met een vriendin vanop school. Het is allemaal begonnen toen ik haar iets persoonlijks zei, en ze dat is gaan doorroepen! Ik had haar verteld dat ik namelijk veel geld op een maand krijg (ik vertelde het haar namelijks omdat ze een van mijn beste vriendinnen was en ze ook behoorlijk veel geld heeft). Maar de leerkracht vroeg ons waarom we aan het fluisteren waren en we moesten zeggen tegen de klas wat we tegen elkaar zeiden en plots riep zij voor heel de klas: Ja Kimberly krijgt meer dan 600 euro op de maand en ze werkt niet eens! De leerkracht stak mij dat de komende weken nog eens door , bevoorbeeld als ik zei : kom we gaan gaan shoppen. Dan kreeg ik meestal van hem een antwoordt: Niet iedereen heeft genoeg geld om te gaan shoppen eh! Terwijl het niet eens aan hem gericht was. Maar nu is op msn de bom ontploft tussen ons beide. Ik had een keer een antwoordt terug gegeven. Ze had voor haar verjaardag (ze was 15 geworden) 1500 gekregen. En ik had het luidop gezegd. En nu op msn valt ze mij plots daarmee aan toen ik haar vroeg waarom ze steeds op mijn kap bezig was en het tegen de helft van haar vrienden zei, want elke keer als ze mij voorstelde aan haar vrienden was het zo: Dus dit is die dat minimum 600 euro per maand krijg zonder iets te doen. Terwijl ze niet eens weet dat ik van die 600euro wel 450euro van mijn papa's levensverzekering krijg (mijn vader is 3jaar geleden overleden en sindsdien krijg ik en mijn jongere zus geld tot we stoppen met school. Mijn broer is al gestopt met school dusja hij krijgt niets meer). En dat ik de resterende 150 euro verdien door te helpen in mijn ma's taverne en door zakgeld! Ze zegt dat ik jaloers ben op haar geldimperium --'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:19 ]

    Niets van aantrekken. ; )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    omg.
    Ik zal 1 ding zeggen: Ik krijg net 100 euro per maand en daar moet ik zelf voor werken.
    En zij maakt een heel gezeik over 600 euro? Ja, daar kan je ook niet superveel aan doen? Wat moet je doen? Tegen je moeder zeggen dat je geen geld meer wilt? Pfoe, dat slaat nergens op.


    Smiling but close to tears.

    Kjaer schreef:
    Niets van aantrekken. ; )


    Doe ik ook niet, maar ze werkt nu behoorlijk op mijn zenuwen. Tegen iedereen dat het wilt horen zit ze over mij bezig. En ik haat mensen dat over mij roddelen, en zeker als ze in mijn gezicht vriendelijk doen

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:22 ]

    lang verhaal.
    wat kut dat ze dat tegen de klas zei als jij het haar in vertrouwen verteld.
    weet ze de echte reden van die levensverzekering.
    als ze dat weet krijgt ze misschien spijt.
    ik weet het niet ik heb geen ervaring ofzo
    succes iig.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    KIKITHATx schreef:
    (...)

    Doe ik ook niet, maar ze werkt nu behoorlijk op mijn zenuwen. Tegen iedereen dat het wilt horen zit ze over mij bezig. En ik haat mensen dat over mij roddelen, en zeker als ze in mijn gezicht vriendelijk doen

    Daar kan ik volledig inkomen. Maar jij kan er ook niets aan doen dat jij dat geld krijgt.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    heriotza schreef:
    lang verhaal.
    wat kut dat ze dat tegen de klas zei als jij het haar in vertrouwen verteld.
    weet ze de echte reden van die levensverzekering.
    als ze dat weet krijgt ze misschien spijt.
    ik weet het niet ik heb geen ervaring ofzo
    succes iig.

    Sorry, dat het een lang verhaal is :X. Ja ze weet het, maar ze negeert dat feit. dankje

    KIKITHATx schreef:
    (...)
    Sorry, dat het een lang verhaal is :X. Ja ze weet het, maar ze negeert dat feit. dankje


    Dat van dat lange verhaal kan jij niks aan doen haha.
    Maar ze is best wel dom als ze dat negeert hoor, dat is de grootste reden dat je zoveel geld krijgt.


    Smiling but close to tears.

    KIKITHATx schreef:
    (...)
    Sorry, dat het een lang verhaal is :X. Ja ze weet het, maar ze negeert dat feit. dankje


    haha het maakt niet veel uit dat het lang is hoor ;)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:27 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    DVilla schreef:
    (...)

    Dat van dat lange verhaal kan jij niks aan doen haha.
    Maar ze is best wel dom als ze dat negeert hoor, dat is de grootste reden dat je zoveel geld krijgt.


    Inderdaad, en als ze nu te weten kom dat ik een vakantiebaan heb, zal ze weer commentaar hebben , want die loon ligt veel hoger dan mijn maandinkomen nu ... Maarja ze zou beter in haar eigen boezem kijken want oké ze krijgt niet zoveel geld op haar rekening maar haar ouders kopen het meteen als ze iets nodig heeft zoals onlangs toen ze een nieuwe laptop zag, ze hebben het meteen gekocht. Dat kan ik niet hoor..

    Rijke mensen reageren meestal zo raar. Ik had een vriendin die nog erger was dan jouw gaat ze zo voor mijn neus zitten. 'Hallo wij zijn heus niet rijk omdat wij: 3 huizen hebbe, 5 meren 8 auto's 4 motorfietsen, ongelovelijk veel terein, 3 zwembaden 3 quads en onze eigen race banen.' en die broer is dan 13 en die heeft zijn eigen race baan en auto enzo o.0
    Naja die begon zo arogant te doen heb ik direct gedumd.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Gosjj.
    Gewoon negeren en dumpen.


    effort never betrays you

    Wat een trut.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Wat een trut.

    inderdaad (:

    DarkSun schreef:
    Gosjj.
    Gewoon negeren en dumpen.

    Ik negeer ze al en heb haar al gedumpt, ma ze blijft contact met mij zoeken, via gemeenschappelijke vrienden

    Jezus, dat slaat echt helemaal nergens op. Vage meid is dat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.