• Bij mij thuis wel te verstaan.
    Mijn vaders bazin heeft zojuist de auto verkocht, waardoor mijn vader niet [zo goed als niet] meer kan werken. (Hij is Technische Dienst van een zonnebank studio)
    Hij moet namelijk dagelijks 3 locaties in Rotterdam af met winkels, en nog veel verder om voorraad te leveren/op te halen voor de winkels en onderdelen te halen voor de banken.
    Nu hij die bus kwijt is dreigt hij dus met bijna geen werk te komen, waardoor we pats boem ineens moeten gaan leven met nog maar iets van €1100,- per maand van mijn moeder voor alle rekeningen en álles. Nou heb ik zelf gelukkig ook een baan, en als het moet ga ik bijspringen in de kosten, ook al hebben mijn ouders dat liever niet... Maar toch.
    Bah... ik vind dit best zuur nieuws. Want nu gaat het echt weer bijna zo moeilijk worden voor ons als het was voor mijn vader bij dat bedrijf begon. En hij wordt al 52 en heeft geen diploma's, dus als het echt hier ophoud krijgt hij waarschijnlijk ook niet snel nieuw werk... Goodbye normal life, welcome back 'poorness'. (Voor Nederlandse standaard dan.)...

    Sorry dat ik jullie hier lastig mee val, maar wou het echt even kwijt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Armani schreef:
    Kan die bazin zomaar even jullie auto afnemen? Ö Ja zeg..

    dat is toch ook raar..


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    MAARTJExLOVE schreef:
    (...)
    dat is toch ook raar..


    Natuurlijk, het is haar auto uiteindelijk. Zij is de officiële eigenaresse, dus ze kan ermee doen wat ze wilt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het lijkt me echt heel vervelend, veel sterkte.

    Mijn moeder raakt haar baan ook kwijt. Ze heeft hem nu nog, maar werkt al niet meer. (postkantoren) Mijn vader werkt 5 dagen per week als schilder en werkt soms ook op zaterdag en zondag. Hij zit in de winter vaak thuis met een WW, omdat er dan vaak weinig schilderwerk te doen is. We zullen het over een half jaar, als mama haar regeling afloopt ook niet zo breed meer hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Is het niet mogelijk om een deal te treffen voor een nieuwe auto? Want dit is eigenlijk zo goed als ontslag. 1100 in de maand is niet veel. Totaal niet ><


    No growth of the heart is ever a waste

    In het begin is dat moeilijk, maar het gaat :]


    Don't be a drag, just be a queen.

    Wij moeten het ook doen met ongeveer €1100,- per maand en dat lukt ons aardig, eerlijk gezegd. Mijn vader is arbeidsongeschikt (100%), maar heeft wel gewerkt, dus ja.. Eerst kregen we €1400,-, maar het is te lang geleden dat hij gewerkt heeft >.>


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'