• Bij mij thuis wel te verstaan.
    Mijn vaders bazin heeft zojuist de auto verkocht, waardoor mijn vader niet [zo goed als niet] meer kan werken. (Hij is Technische Dienst van een zonnebank studio)
    Hij moet namelijk dagelijks 3 locaties in Rotterdam af met winkels, en nog veel verder om voorraad te leveren/op te halen voor de winkels en onderdelen te halen voor de banken.
    Nu hij die bus kwijt is dreigt hij dus met bijna geen werk te komen, waardoor we pats boem ineens moeten gaan leven met nog maar iets van €1100,- per maand van mijn moeder voor alle rekeningen en álles. Nou heb ik zelf gelukkig ook een baan, en als het moet ga ik bijspringen in de kosten, ook al hebben mijn ouders dat liever niet... Maar toch.
    Bah... ik vind dit best zuur nieuws. Want nu gaat het echt weer bijna zo moeilijk worden voor ons als het was voor mijn vader bij dat bedrijf begon. En hij wordt al 52 en heeft geen diploma's, dus als het echt hier ophoud krijgt hij waarschijnlijk ook niet snel nieuw werk... Goodbye normal life, welcome back 'poorness'. (Voor Nederlandse standaard dan.)...

    Sorry dat ik jullie hier lastig mee val, maar wou het echt even kwijt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waarom heeft die vrouw die auto verkocht dan?(cat)


    Smiling but close to tears.

    Kan die bazin zomaar even jullie auto afnemen? Ö Ja zeg..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    DVilla schreef:
    Waarom heeft die vrouw die auto verkocht dan?(cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    DVilla schreef:
    Waarom heeft die vrouw die auto verkocht dan?(cat)


    Omdat ze anders de rekeningen/salarissen niet meer kan betalen en in de problemen komt.
    Zonnebank studio's hebben het zwaar door de crisis en tijd van het jaar. Het is drastisch, maar ze heeft in haar ogen geen andere keuze... *zucht*


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Omdat ze anders de rekeningen/salarissen niet meer kan betalen en in de problemen komt.
    Zonnebank studio's hebben het zwaar door de crisis en tijd van het jaar. Het is drastisch, maar ze heeft in haar ogen geen andere keuze... *zucht*


    Oh ja natuurlijk, iedereen gaat gewoon in de zon liggen enzo. Ik snap het wel, maaroke. Kunnen ze dan geen auto huren ofzo? ;o


    Smiling but close to tears.

    Armani schreef:
    Kan die bazin zomaar even jullie auto afnemen? Ö Ja zeg..

    dat is wel een beetje heel erg stom ja


    When words fail music speaks

    Mijn vader had ook zo'n soort probleem, hij werkt nu in de beveiliging daar heb je geen opleiding voor nodig en daar kan je werken ongeacht je leeftijd. Hoop dat dat misschien een optie is voor die van jou ? Veel succes,(H)

    xxxx


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    DVilla schreef:
    (...)

    Oh ja natuurlijk, iedereen gaat gewoon in de zon liggen enzo. Ik snap het wel, maaroke. Kunnen ze dan geen auto huren ofzo? ;o


    Ze wil op dit moment geen eens een tweedehands auto van 500€ kopen ofzo. En ik moest net best wel huilen omdat mijn vader van frustratie helemaal tekeer ging. Dit is echt slecht nieuws voor ons want we gaan nu echt achteruit. Terwijl het al zo lastig kan zijn om rond te komen zo nu en dan. -.-'


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    FHoudVanS schreef:
    Mijn vader had ook zo'n soort probleem, hij werkt nu in de beveiliging daar heb je geen opleiding voor nodig en daar kan je werken ongeacht je leeftijd. Hoop dat dat misschien een optie is voor die van jou ? Veel succes,(H)

    xxxx


    Mijn vader heeft diabetes en vaak last van jicht in zijn -versleten- knieën, dus ik denk niet dat dat zomaar kan... :(


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ken dat probleem.
    Bij ons thuis is ons papa de enige die werkt, mijn moeder is invalide. Wij moeten allemaal leven van zijn bouwvakkersloon, waarvan een groot deel uit gaat naar medicijnen voor mijn broertje -onhandelbaar ed-. Binnen enkele weken krijgt die een kijkoperatie in zijn knieën. Hoop dat ze het probleem kunnen verhelpen, dat hij niet zoals ons mama invalide wordt.

    Hoop dat je pap het red in dat bedrijf. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ken dat probleem.
    Bij ons thuis is ons papa de enige die werkt, mijn moeder is invalide. Wij moeten allemaal leven van zijn bouwvakkersloon, waarvan een groot deel uit gaat naar medicijnen voor mijn broertje -onhandelbaar ed-. Binnen enkele weken krijgt die een kijkoperatie in zijn knieën. Hoop dat ze het probleem kunnen verhelpen, dat hij niet zoals ons mama invalide wordt.

    Hoop dat je pap het red in dat bedrijf. (flower)


    Damn, dat is ook behoorlijk kut ja. Dat lijkt me behoorlijk zwaar, ook voor je vader... Ik hoop met je mee dat het goedkomt met je broertje.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is erg voor je, ik hoop dat hij een nieuwe auto krijgt...


    None but ourselves can free our minds.

    Welkom in de wereld van arm zijn, hunn.

    Wat erg voor jullie, ik hoop dat het nog wel weer goedkomt. Heel veel sterkte. Als je wil praten dan ben ik er. -over een week dan toch-


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Welkom in de wereld van arm zijn, hunn.

    Wat erg voor jullie, ik hoop dat het nog wel weer goedkomt. Heel veel sterkte. Als je wil praten dan ben ik er. -over een week dan toch-


    Welcome back bedoel je. We waren er eindelijk net een poosje met ons hoofd bovenuit. Nu worden we zo weer terug gesmeten. En ik weet dat ik niet mag klagen, er zijn zoveel die het veel slechter hebben... Maar geloof me, dat voelt zuuuur. x.x
    Ach... gelukkig heb ik een baan en binnenkort m'n rijbewijs hopelijk, en dan kan ik ook al een hoop doen om te helpen.

    [En bedankt babe. Stiekem hoop ik gewoon dat je het sociale leven tussendoor zat wordt en ik je nog op msn zie, waar je je heerlijk kan irriteren aan een internetcafé. (krul)]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is inderdaad wel rot ja, wanneer dat er ook nog eens bij komt kijken,

    Ik wens je echt heel veel sterkte meis (H)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'