• vorige week ongeveer ben ik aan de praat geraakt met een jongen, Marijn. Ik werd , hoe meer ik tegen hem praatte op msn en via sms, verliefd op hem en hij had/heeft dezelfde gevoelens. Nou hij ging vrijdag op reis naar Spanje met twee van zijn beste vrienden en de ouders en broer van één van die vrienden. Dus we hadden donderdag afgesproken. De date liep goed, en we hadden al plannen gemaakt voor als hij dinsdag 27 juli terug komt van spanje. Mja ik zat hem altijd te pesten van : "ja en op vakantie ga je mij vergeten want je gaat het vast te druk hebben met achter die spaanse meisjes aan te zitten" maar dat was maar plagen , en hij reageerde steeds plagend terug. Hij liet al duidelijk merken dat hij plannen met mij heeft, en een vaste relatie wilt. Want hij zei toen ik een keer geen make-up op had en ik wou niet mijn webcam opzetten: "maar schat ik ga je nog genoeg zonder make-up zien". en hij weet dat ik enkel geen make-up draag als ik ga slapen. Maarja de vrijdag vertrok hij om 1uur. En om 11uur stuurde hij toen ik een afscheidsbericht stuurde : " ik ga ook afscheid nemen want mijn gsm moet dan af xd Ik ga je missen lieve schat. Love you 2 x. Ik ga u erg missen xd x3." Dusja tot zover had ik nog geen zorgen, want hij had op onze date gezegd : ik ga u elke dag iets laten weten, via facebook, ik ga u elke dag een privebericht sturen, ook als ik geland ben. Maar die avond kreeg ik niets, tot ik plots zag dat hij een facebookpost had gepost en dat zijn ene vriend (waar de ouders van mee zijn) erop had gereageerd van ja die van de balie eh ^^. en ze zaten op die van de balie constant bezig. Ik werd lichtjes ongerust. Mijn nicht zei dat ik een privebericht moest sturen waar ik vanuit mijn hart sprak. Dat deed ik, maar geen antwoord, hij is gisterenavond voor het eerst weer on geweest op facebook, maar ik heb tot vandaag nog geen antwoord gekregen. En op zijn facebookstatus staat nu gemis naar twee van zijn vrienden. Over mij rep hij geen woord, hij heeft mij nog niets laten weten. Ik ben niet gerust want die ene vriend ( die met zijn ouders) die is een player. En mijn crush kan niet tegen drank, en al hij dronken is doet hij vast wel domme dingen. en die playervriend van hem laat hem veel drinken. Ookal verkeren we nog niet, ik ben niet gerust. Hij negeert mij gewoon. En dan was hij bang, voor zijn vakantie, dat hij niks meer van mij zou horen als hij terug komt.

    Weet iemand een tip ofzo zodat hij mij niet negeert, of toch mij op mijn bericht antwoordt

    EDIT1: Hij heeft zijn gsm niet bij. Dus sms'en gaat niet --'

    EDIT2: Zijn vriend (de player) heeft mij aangesproken op msn. Mijn crush komt vanavond online, omdat het internet dan gratis is en ze zolang als ze willen erop mogen zitten :s

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 20:45 ]

    misschien moet je hem smsen?
    en als hij dan niet antwoord gewoon vergeten.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    ik zou hem eens ee sms sturen.
    of als je op facebook zit en je ziet dat hij ook online zit moet je eens met hem praten. zo via dat chat dinges .


    Gilles (ll)

    Stuur hem een sms: 'Heb je me bericht op Facebook gelezen?'

    Als ie niet reageert; dumpen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klote voor je :/
    ik zeg laten gaan..
    als hij echt serieus was geweest had hij al LANG van zich laten horen.. en persoonlijk vind ik hem sowieso al een zak [sorry] als hij wel zn vrienden berichten stuurt maar jou niet. iemand negeren is ook behoorlijk asociaal..

    -Kevin


    waarom is het zo godse koud? :(

    ik zou even afwachten, die jongen is op vakantie. Hij zal of vanzelf wel wat van zich laten horen, of niet, als hij dat niet doet dan weet je waar je aan toe bent, ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken als ik jou was, je kan de situatie toch niet veranderen, en teveel dingen sturen zou hij misschien ook als storend op kunnen vatten, wacht nog even af, komt vast wel goed!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MAARTJExLOVE schreef:
    misschien moet je hem smsen?
    en als hij dan niet antwoord gewoon vergeten.

    Hij zit in Spanje en heeft zijn gsm niet mee :X

    Reassurance schreef:
    Stuur hem een sms: 'Heb je me bericht op Facebook gelezen?'

    Als ie niet reageert; dumpen.

    Hij zit in Spanje en heeft zijn gsm niet mee :X

    Reventon schreef:
    ik zou even afwachten, die jongen is op vakantie. Hij zal of vanzelf wel wat van zich laten horen, of niet, als hij dat niet doet dan weet je waar je aan toe bent, ik zou me niet al te veel zorgen gaan maken als ik jou was, je kan de situatie toch niet veranderen, en teveel dingen sturen zou hij misschien ook als storend op kunnen vatten, wacht nog even af, komt vast wel goed!


    Ik hoop toch dat het goed komt. Het probleem is ik wil mij niet zorgen maken, maar onrechtstreeks doe ik het toch.

    stuur een sms waarom hij niet antwoordde op facebook.
    ik geloof dat hij een goede reden heeft hoor,en dat van 'die van de balie' wel ja,jongens onder elkaar praten over een meisje dat ze knap vinden ofzo ? dat doen meisjes toch ook over jongens,ik zou der niks achter zoeken (;
    volgens mij komt het wel in orde.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    stuur een sms waarom hij niet antwoordde op facebook.
    ik geloof dat hij een goede reden heeft hoor,en dat van 'die van de balie' wel ja,jongens onder elkaar praten over een meisje dat ze knap vinden ofzo ? dat doen meisjes toch ook over jongens,ik zou der niks achter zoeken (;
    volgens mij komt het wel in orde.


    Het probleem is: hij heeft zijn gsm niet mee :X. Tja mijn beste vriendin zei het ookal over dat ding van "die van de balie". Ik hoop dat het in orde komt, want ik heb net van zijn vriend , die mee is, gehoord dat hij vanavond op msn gaat komen en mij op mijn facebook bericht ga antwoorden (:.

    Als ie zijn gsm niet bij zich heeft zou ik doen wat Reventon zei (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KIKITHATx schreef:
    (...)

    Het probleem is: hij heeft zijn gsm niet mee :X. Tja mijn beste vriendin zei het ookal over dat ding van "die van de balie". Ik hoop dat het in orde komt, want ik heb net van zijn vriend , die mee is, gehoord dat hij vanavond op msn gaat komen en mij op mijn facebook bericht ga antwoorden (:.

    oei,dat is wel klote dat hij zijn gsm nie mee heeft.
    welja,ik zou me echt niet teveel zorgen maken (;
    en voila,dan heb je ineens antwoord he ^^


    everybody needs a song.

    Weetje, je kunt ook hard-to-get zijn.
    Gaat hij zo doen? Ga jij zo doen. Gewoon verder geen aandacht meer aan besteden. Ga plezier maken met vriendinnen of nog beter met vrienden. En plaats dat ook op facebook. Maak daarin vooral duidelijk hoe leuk 'dat ene' wel niet was. Dat ene kan bijvoorbeeld een grapje zijn geweest, maar dat weet hij niet. Door zo geheimzinnig te doen, kun je bij hem de aandacht wekken, en misschien zelfs jaloezie.

    Ghehehe, ik ben gemeen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, je kunt ook hard-to-get zijn.
    Gaat hij zo doen? Ga jij zo doen. Gewoon verder geen aandacht meer aan besteden. Ga plezier maken met vriendinnen of nog beter met vrienden. En plaats dat ook op facebook. Maak daarin vooral duidelijk hoe leuk 'dat ene' wel niet was. Dat ene kan bijvoorbeeld een grapje zijn geweest, maar dat weet hij niet. Door zo geheimzinnig te doen, kun je bij hem de aandacht wekken, en misschien zelfs jaloezie.

    Ghehehe, ik ben gemeen.


    i like you ^^ , lekker evil. Hmmm ... dit idee intresseerd mij wel (:. Eens proberen kan nooit kwaad eh ;) dank u voor dit -toch wel - briljant idee ^^