• Heeft iemand hier een hele goede reden voor om onze topics te sluiten?
    Please sluit dit niet!
    Dit is een forum waar we alles over mag over gepraat worden!
    Dus een moderator od moderators heeft iemand hier een heel erg goede reden voor?
    Please sluit dit niet!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ga anders lekker elkaars GB onderkliederen of PB's sturen ofzo?? Doe ik ook heur,,en daar gaan zij toch niet over


    Why don't you break my heart

    (...)

    Mee eens. Maar soms staan er topics tussen wat leuk is alleen dat word dan ook gewist maja.
    Ben wel mee eens met deze regels

    Dat kan gebeuren ja, maar meestal sluiten we het alleen. En als jullie het gewoon vragen en het dan ook bij één topic houden laten we het heus wel open. Maar zo rellen gaat te ver, ik ben echt zwaar pissed en ik laat het hier echt niet bij.

    Ga anders lekker elkaars GB onderkliederen of PB's sturen ofzo?? Doe ik ook heur,,en daar gaan zij toch niet over


    ja kijk daar heb je een punt! maar ik word dan helemaal gek omdat ik dan nog niet eens om het minut een mailtje krijg. en dat geluid vind ik zo irri onder muziek.
    moest ik ff zeggen..
    denk dat ik nu maar mijn mond hou.

    Lau ik open hem even. Zoland iederen NORMAAL praat hier. Geen gestalk of gescheld svp

    Deze blijft dus open. [/overleg]

    Okay ik snap de regels best maar zoals mijn vriendin GustavsPetx3 al zei er worden soms INDD erg leuke topics gesloten!


    I do not hook up.

    Uhu. Ik hou het open.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Okay ik snap de regels best maar zoals mijn vriendin GustavsPetx3 al zei er worden soms INDD erg leuke topics gesloten!
    Ik dacht dat zij begreep dat het gesloten wordt.


    You'd took my breath but I'll survive.

    JEAH DIT BLIJFT OPEN TNX LRA EN BOMM (dance)


    Take My Hand Take A Breath ...

    komaan het is vakantie mensen
    doet tog nie zo serieus
    in sgool hebben ze minder regels
    de topics over reclame van je serie da is tog goe, straks is heel quizlet leeg omdat er van veel mensen hun series niet worden gemaakt omdat ze geen reclame mogen maken en van de rest omdat het forum saai word, das anticlimax met allemaal hoofdletters

    (...)Ik dacht dat zij begreep dat het gesloten wordt.

    Ja ze begrijpt het ook maar we vinden wel dat er soms erg leuke topics ook worden gesloten!
    Ennu Laura zit jij nog wel eens op het account StayAway ?


    I do not hook up.

    yeaa!!!!

    (...)Ik dacht dat zij begreep dat het gesloten wordt.


    Ik begrijp het ook hoowr;)
    Alleen toch heel heel heel soms zijn er wel wat leukere topics dat wel gesloten worden dat vind ik dan wel weer jammer alleen daar heb ik dan geen bezwaar tegen dan alleen jammer.


    Love is in the air'<3

    (...)
    Ja ze begrijpt het ook maar we vinden wel dat er soms erg leuke topics ook worden gesloten!


    ja dat er leuke topics worden gesloten vind ik juist irrii!! want als ik me verveel heb ik wat te doen!!

    (...)

    ja dat er leuke topics worden gesloten vind ik juist irrii!! want als ik me verveel heb ik wat te doen!!

    Ja dat is zo!


    I do not hook up.