• Echt man,
    Om 0:42 werden we gebeld, maar ik was te laat met besluiten om op te nemen, en toen om 0:52 werd er wéér gebeld. Maar ik was weer te laat bij de telefoon >:[ Dus toen heb ik de telefoon meegenomen naar m'n kamer.
    Maar dat was echt creepy, joh ;o Om de tien minuten werden we gebeld. Ik heb twee keer opgenomen met 'Hallo?', alleen toen werd er met een piep opgehangen. En daarna heb ik opgenomen en gelijk weer weggedrukt =3
    Maar toen ging ik maar naar m'n zusje, omdat die ook nog wakker was, en het was dus best wel eng xdddd En toen belde die nog steeds elke tien minuten, echt eng man :X
    En op een gegeven moment zei Martine (zusje) 'nog een minuutje, toch?' en toen zei ik 'nee, nog een paar seconden' Boem! telefoon ging ;o
    echt eng joh ;ooo
    en toen hadden we besloten om 2:00 om onze moeder wakker te maken wanneer die weer om 2:06 belde (hij had zijn tijdstip verplaatst omdat ik om ..:.2 en ..:.4 een keer de telefoon in gesprek deed). Alleen, sindsdien belt 'ie niet meer ;o

    En dat was ons creepy verhaal van vannacht >:[


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is zo'n groep of zo die dan naar mensen belt
    om te zeggen zo van 'toets die nummer in dan krijgt u een cadeau' en als je dan toetst dan krijgen die mensen jou belkrediet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.