• Mensen, al deze topics zijn het werk van een spambot, een automatisch account dat automatisch bijna zevenhonderd topics heeft aangemaakt.

    Ik zal dit topic openlaten zodat jullie zien wat er aan de hand is. Gelieve NIET op de andere spamtopics te reageren!

    Alvast bedankt,
    Prodigy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2010 - 2:22 ]

    @Iedereen Ja ik lag al in bed en was al half aan het slapen. Jolien belde me op met de melding dat er een 'klein' probleempje was. :'D. Ik dacht ik kom toch maar helpen. Met zijn 2'en is het toch sneller opgeruimd als alleen! (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    aawhh wel lief van je dat je help x'D


    Nvt

    Jullie kunnen trouwens wel meevolgen hoeveel we nog moeten doen. :Y)

    Klikkie.

    Gewoon even naar beneden scrollen, zodat je bij 'Topics gestart door 21455144' komt. Onderaan de pagina kun je dan de pagina kiezen en als je op het laatste icoontje je muis laat rusten, kun je zien naar welke link je gestuurd wordt, momenteel die van pagina 21.

    (nerd)

    Prodigy schreef:
    Jullie kunnen trouwens wel meevolgen hoeveel we nog moeten doen. :Y)

    Klikkie.

    Gewoon even naar beneden scrollen, zodat je bij 'Topics gestart door 21455144' komt. Onderaan de pagina kun je dan de pagina kiezen en als je op het laatste icoontje je muis laat rusten, kun je zien naar welke link je gestuurd wordt, momenteel die van pagina 21.

    (nerd)

    Oftewel...veel. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik volgde het stiekem al bij forum en dan stamcafe x'D


    Nvt

    Conflate schreef:
    (...)
    Oftewel...veel. 0.o

    Het waren er iets van 45, he. x) En nu zijn ze al bij pagina 18/19 binnen 10/20 minuten. Seriously, dat is echt snel. o_o

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 2:17 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Het waren er iets van 45, he. x) En nu zijn ze al bij pagina 18/19 binnen 10/50 minuten. Seriously, dat is echt snel. o_o

    Ja, ik heb echt rescpect voor ze. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mensjes, ik ga er nu toch wel van tussen. Ik ga morgen naar Drievliet en daar moet ik wel wakker voor zijn. Byeee


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Mensjes, ik ga er nu toch wel van tussen. Ik ga morgen naar Drievliet en daar moet ik wel wakker voor zijn. Byeee

    Dan ga je nog best laat slapen. o_o Veel plezier (en succes?) morgen in Drievliet! ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Conflate schreef:
    Mensjes, ik ga er nu toch wel van tussen. Ik ga morgen naar Drievliet en daar moet ik wel wakker voor zijn. Byeee

    Slaapwel, haha! :'D

    Volgens mij is er nog een moderator wakker gebeld/gesmst of is dat toeval? (cat)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 2:21 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Deze gooien we dicht als we klaar zijn :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    JoJudicious schreef:
    Volgens mij is er nog een moderator wakker gebeld/gesmst of is dat toeval? (cat)


    ik denk gebeld of gesmst


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    JoJudicious schreef:
    Volgens mij is er nog een moderator wakker gebeld/gesmst of is dat toeval? (cat)

    Dat is toeval, denk ik. (cat)

    KirstenSnaps schreef:
    Deze gooien we dicht als we klaar zijn :'DDD


    hehehe xD plaatje blijft cute xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey