• Omg Lra ga je nu eens stoppen met al die topics te verwijderen? Jij zegt dat die topics onnozel zijn maar eigenlijk de enige die hier onnozel aan het doen is ben JIJ nu wel!

    STOP DAAR GEWOON MEE!

    Denk even goed na als er alleen maar domme topic zouden zijn word quizlet alleen maar slommer en wie loopt er dan het harst te klagen

    JULLIE

    Mee eens, die mods zijn er wel om een beetje orde hier te houden. EN het is niet zo dat je nooit kunt spammen, ik bedoel ik spam ook. En daar heb ik geen reactie fzeu over gehad.


    Why don't you break my heart

    Naja, ik ben met jullie eens hoowr. & het is niet álleen Lra hoowr. Maar soms sluiten ze gewoon even iets té veel waar je even iets wilt doen even je verhaal kwijt en dan word die gesloten dat vind ik dan ook weer niet kunnen maar oké, soms doen ze ook wel de goeie topics weg.

    ja het is neit alleen zij!! maar kijk soms heb je onderwerp en dan gaan ze praten over ander onderwerp en dan zeggen ze: onzin topic. Gesloten. maar dan is het geen onzin topic!

    Omfg Lra gaf een waarschuwing -.-


    Omg waarom nou weer een waarschuwing? en waarvoor?:O

    (...)
    ja het is neit alleen zij!! maar kijk soms heb je onderwerp en dan gaan ze praten over ander onderwerp en dan zeggen ze: onzin topic. Gesloten. maar dan is het geen onzin topic!


    Uhu, das waar. Waar gewoon even lekker gepraat word en dan is ie ineens weg maar soms ik het zo dat ze naar de off-topics verplaatst zijn. Alleen ze sluiten soms écht wel een beetje té veel. Verder heb ik geen commetaar op de MODS


    Love is in the air'<3

    (...)

    Uhu, das waar. Waar gewoon even lekker gepraat word en dan is ie ineens weg maar soms ik het zo dat ze naar de off-topics verplaatst zijn. Alleen ze sluiten soms écht wel een beetje té veel. Verder heb ik geen commetaar op de MODS


    Ja idd als ze naar Off-topics worden geplaats maakt mij het niet uit!! dan kan je nog met die mensen praten. maar meteen gesloten vind ik echt klote!!