• Omg Lra ga je nu eens stoppen met al die topics te verwijderen? Jij zegt dat die topics onnozel zijn maar eigenlijk de enige die hier onnozel aan het doen is ben JIJ nu wel!

STOP DAAR GEWOON MEE!

ik vind het eigenlijk veel stommer dat de topics die wel gesloten mogen worden open blijven..
    zoals voor rollen die al wegzijn fzo..

Idd, die onnozele laat ze staan en die goeie sluit ze. Sorry dat we zo gemeen zijn:$

Love is in the air'<3

Denk even goed na als er alleen maar domme topic zouden zijn word quizlet alleen maar slommer en wie loopt er dan het harst te klagen

JULLIE

Denk even goed na als er alleen maar domme topic zouden zijn word quizlet alleen maar slommer en wie loopt er dan het harst te klagen

JULLIE

Als ze nou topics verwijderen van mensen die alle rollen al hebben!! en bijv topics die een week oud zijn waar niemand meer op reageerd!!

Jha maar ze sluit soms ook wel eens van die goeie topics waar je even reactie op wilt hebben gewoon een klein vraagje alleen die word dan ook wel eens gesloten. -.- nou dan vliegt mijn pet af hoowr. En ik snap ook wel dat ze wat sluit alleen soms sluit ze écht té veel.

Love is in the air'<3

ja misschien heeft het persoon dan al een antwoord weet jij veel loopt niet zo te zeuren

Jha maar ze sluit soms ook wel eens van die goeie topics waar je even reactie op wilt hebben gewoon een klein vraagje alleen die word dan ook wel eens gesloten. -.- nou dan vliegt mijn pet af hoowr. En ik snap ook wel dat ze wat sluit alleen soms sluit ze écht té veel.

Ja bijv topics waar veel mensen op reageren gewoon lekker kletsen!! die mogen toch heus wel opene bljven!! niemand heeft er problemen mee!!

valla het is weer verwijderd denk ik -_-'

mee eens^^

cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

ja misschien heeft het persoon dan al een antwoord weet jij veel loopt niet zo te zeuren

Ja kijk als die gene antwoord heeft dan kan hij heus wel gesloten worden!! maar topics waar er nog op gereageerd worden worden ook gesloten!!

Inderdaat ><

Domme Lra

Anti-Lra club, die idee was goed ^^

Maar liefords ben nu weg

Bye(H)

dOeeggghhh(K)

Naja, ik ben met jullie eens hoowr. & het is niet álleen Lra hoowr. Maar soms sluiten ze gewoon even iets té veel waar je even iets wilt doen even je verhaal kwijt en dan word die gesloten dat vind ik dan ook weer niet kunnen maar oké, soms doen ze ook wel de goeie topics weg.

Love is in the air'<3

DADA!!!

<3

Omfg Lra gaf een waarschuwing -.-