IK HEB ALLE ROLLEN!
Haaii^^
Ik ben dus vanplan een nieuwe serie te maken die de naam gaat krijgen :
I'm NOT gonna wear that skirt!.
En hier gaat het verhaal over.
Het gaat over een meisje die nouja meer een jongen is! Ze zou nooit een rok/jurk of meisjes dingen willen dragen totdat ze die ene perfecte jongen ziet die haar niet ziet staan omdat ze te jongens achtig is! Dat vertelt hij haar en zij heeft gezworen nooit een rok te dragen maar zal ze dat voor deze jongen zich daar aan houden?
Dit verhaal is bedacht door Billneukerx3.
Okay hier komen de rollen ^^
Hoofdrol + Vriendin Bill : BEZET [Billneukerx3]
Vriendin Tom : BEZET [xNIJNTJE]
Vriendin Gustav : BEZET [GUSTIPIRAAT]
Zus vriendin Gustav : BEZET [GustavsPetx3
Vriendin Georg : BEZET [LOLLIPOPX3 ><]
Vriendin Andreas : BEZET [SceneKid]
Bf hoofdrol : BEZET [RockStar23]
Zusje Gustav : BEZET [JoyceLoveTom]
Bitch die Bill wil [Huppelkut]: BEZET [FUCKxLOVE]
Bitch die Tom wil [Huppelkut] : BEZET [JOYCELECTRO]
En dit wil ik van je weten :
Rol :
Naam :
Leeftyd :
Karakter :
Broers/zus :
Waarom die rol :
Tekstje :
Al bedankt en uhmm Renee <3, Wil je dit ook nog ff invullen? Danke
xxx
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Rolletjes ^^
Rolletjes ^^ - Quizzen promoten
-
14 aug 2008 - 20:4214 aug 2008 - 21:04
Is niets lieford <3
14 aug 2008 - 21:05Rol : Hoofdrol en Vriendin Bill. ><
Naam : Renee
Leeftyd :15
Karakter :Lief,Grappig,Stoer,Zorgzaam & jongens achtig.
Broers/zus :Ik heb een zusje en broertje van 7 Ira & max het is een tweeling en Ira is het oudst zelf was ik ook bijna tweeling geweest!
Waarom die rol :Okay omdat ik gewoon tecool ben [/Nee nee okay dat was echt egoistisch] Nee omdat ik mijn levenloze leven wat kleur wil geven en ik gewoon van jouwn serie's hou!
Likes : Red Bull/Voetbal/Skateboarden/Music/Hello Kitty/Big Sunglasses/Friends.
DisLikes : WannaB's/Chocolade/Cola/Barbie's.
Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67220
Tekstje : Hi, ik ben Renee en ben 15 jaar oud. Ik hou van voetballen & skateboarden mensen vinden mij nogal jongens achtig! Ik heb mijzelf op mij 8e gezworen nooit een rok te dragen! Dat was gekomen nadat ik mijn lange blonde haar zat was en er zelf een schaar in had gezet! Ik wilde anders zijn en dat ben ik nu! Ik doe jongensdingen en vind het leuk nooit zal ik meisjes kleding gaan dragen. Gelukkig accapteren mijn vriendinnen dat! Daarom hou ik ook zoveel van ze! Nou ik moet gaan ik moet naar mijn voetbal training!<333I do not hook up.
14 aug 2008 - 21:06Rol : Vriendin Gustav of Georg
Naam : Roxy ^^
Leeftyd : 17
Karakter : lief aardig eigewijs en verlege
Broers/zus : 1 Broer Alex
Waarom die rol : Omdat ik een Mega fan ben van Gustav..En anders als die rol bzet is wil ik wel de vriendin van Georg zijn..
DisLikes : opruime
Plaatje : Staat eronder ^^
Tekstje :
Heey Mense hier Roxy, Ik ben zelf 17 jaar oud en woon in duitsland,Daar woon ik met me ouders en Broer.Verder heb ik veel vriende.Ze vinde me aardig lief eigewijs en stoer.Verder ben ik best wel verlege.Ik doe vaak drumme skate tekene en computere.Nou dit was het wel.Maar ik ben weg me mobiel gaat Doeiii
x. Roxy
http://i234.photobucket.com/albums/ee24/jailynhiuon/emo.jpg14 aug 2008 - 21:0914 aug 2008 - 21:11Maar Bf Tom is er niet meer ><
14 aug 2008 - 21:11Maar Bf Tom is er niet meer ><
ow oke..dan ga ik effe mij inschrijve voor zo'n huppelkut14 aug 2008 - 21:1214 aug 2008 - 21:15HayHay.<33
Ik zag dat de rol van Gussie nu weg is dus ga ik voor BF hoofdrol.<3
Rol : BF hoodrol
Naam : Anne-Marie.
Leeftyd : 15
Karakter : Lief aaridg, vredevol
Broers/zus : 2 broers Rien Mathijs
Waarom die rol : Omdat ik Billneukerx3 een lieve meid vind en ik in het écht ook haar BF ben.
Likes : Skaten,Gitaren,Shoppen,naar vrienden gaan,Hellokitty.
DisLikes : Mensen die achter mijn kont aan lopen. Haat, Pesten, iemand anders vinden.
Plaatje : Kiki kannibal :[url]http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg
[/url]
Tekstje : HayHay, Ik ben dus Anne-Marie. Mijn BF is Renee. Mensen vinden haar anders omdat ze zo jongens achtig is alleen waarom ga je haar dan uitschelden/haten enz. ?? Naja, verderest heb ik 2 broers Rien en Mathijs. Af en toe beetje irritand maar verder wel lief maar ik ga weer dadaag!Love is in the air'<3
14 aug 2008 - 21:16Rol :
bitch die tom wilt
Naam :
joyce
Leeftyd :
16
Karakter :
eigenwijs,bitchi,jaloers,egoïstisch,naïf,koppig,spontaan en lief tegen sommige mensen
Broers/zus :
nee
Waarom die rol :
ommda ik is een bitch wil zijn
DisLikes :
regen,spinnen en insecten,die vriendin van tom ><
Plaatje :
http://lh6.ggpht.com/mail.the.island/R8EX0FJIHlI/AAAAAAAABvA/d0eoNmCN1xM/product_jealousy_is_a_dirty_bitch+t-shirt+materialbitch%5B7%5D
Tekstje :
Hééj,ik spreek dus jullie gaan luisteren.mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.ik haat die leeftijd..ik wil er eigenlijk 18 zijn.mijn verslaving is shoppen en..tom,maar die trut heeft hem ingepikt..iedereen weet tog dat tom van mij is?nuja..ik weet zeker dat die relatie niet lang gaat blijven..want ik wil tom en het zal mij lukken ook.Dag honeys!<314 aug 2008 - 21:19dankje voor de rol <3
Nvt
14 aug 2008 - 21:19Nog 2 rollen!
14 aug 2008 - 21:2114 aug 2008 - 21:21Whiih danku voor de rol ^^,
[ze hebbe ons cool toppic geslote over de haat aan de js -_-']
x14 aug 2008 - 21:22OMg -.-
Waarschijnlijk weer Lra, dat dom kind14 aug 2008 - 21:22uhmm
ik en rockstar hebbe de zelfde broers
Hoezo?