• De stelling van vandaag luidt:
    Als je mooi bent, ben je gelijk geweldig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, adooh.. Ik ken zo'n meisje uit mijn klas, denkt dat ze mooi is, dat ze iedereen kan hebben, alhoewel vind ik haar er nog al.. ongezond en niet verzorgd uit zien. Gaat ze mensen vertellen dat ze niet zo groot moeten denken en beter een voorbeeld aan haar moeten nemen. Geweldig kind toch? (:

    En nu serieus; TOTALLY ONEEEEEEEENS


    You'll never dream alone. <3

    Cloudburst schreef:
    Ook al ben je mooi, met een rotkarakter kom je niet ver in het leven. Oneens dus.


    Happiness hit her like a train on a track

    oneens!
    Mooie mensen kunnen heel arrogant zijn, en naar mijn mening dus absoluut niet geweldig!


    Write down what you can not say

    Zo hard oneens. c:
    Ookal zijn het meestal de 'mooie' mensen met een rot karakter die het populairst zijn.

    Cloudburst schreef:
    Ook al ben je mooi, met een rotkarakter kom je niet ver in het leven. Oneens dus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    zou er überhaupt iemand zijn die het hier mee eens is? denk het niet. Tuurlijk, mooie mensen kunnen geweldig zijn en lelijke mensen stom, maar als je er leuk uitziet kan je nog steeds een rotkarakter hebben. ONEENS.


    It's time to be happy again.

    oneens!


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Totaal oneens.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oneeens.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.