• Ik zit hier in Frankrijk en ik ging laatst stappen met mijn zus en twee nichten, voor de eerste keer 'echt'. Nou, we gingen eerst in een leuke cocktailbar een cocktail drinken, ik had er gewoon een zonder alcohol en zo. Na een tijdje gingen we lekker dansen en zo blabla. We ontmoetten twee jongens, Roel en Mick die heel gezellig waren, met humor en zo. Ze gingen daar om 2 uur dicht, dus we gingen naar de BA. Gewoon een discotheek. Maar dat was voor 18+, en ik ben 14. Die Mick was 17 dus dat was ook een twijfelgeval, en mijn zus was 16 dus ja. Maar die zien er sowieso ouder oud, dus daar maakten we ons geen zorgen om.
    Dus ik zenuwachtig naar binnen lopen met van die uitsmijters bij de deur, kwam ik gewoon binnen! Olé olé! Haha, ik vond het echt grappig. Verder heb ik geen alcohol gedronken (vind het zó smerig) maar stond wel met een biertje in m'n hand voor de show.:Y) Roel en Mick dronken het voor me op.
    Oké ik dwaal af. Maar goed, wie heeft dit ook wel eens gehad? Mensen schatten mij namelijk heel vaak 16/17 jaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja ik wordt altijd veel ouder geschat dan ik eigenlijk ben. Ik heb een oudere zus van 28. en ik zelf ben 15. Mensen van vroeger denken dat ik dus de oudste ben en zij de jongste. Echt grappig! Ik kom ook gemakkelijk in dat soort clubs! Ergens wel handig! Ook als je over een jaar wel alcohol wilt drinken :$!


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'