• hey leuteeee :D
    ik dacht eens bij mezelf dat ik eens een verhaal ging schrijven over geen piraten of blablabla. xD
    maar ik ga eens schrijven over een doodnormale pop die opeens leven word en verliefd word op de beroemde Bill Kaulitz xD

    ok dus hier is een kleine inleiding:

    Tokio Hotel heeft vakantie gekregen van hun manager en daarom hebben Bill en Tom samen besloten om hun vakantie door te brengen lekker gezellig thuis bij hun ouders.
    Op een dag krijgt Bill een pakje thuisgestuurd van z'n oma die in Thailand woont. Als hij de doos opent ziet hij meteen dat er een pop inligt. als hij de pop in z'n armen houd voelt hij plots een verbondenheid tussen hem en die pop. Bill besloot dus om die pop onder z'n bed te bewaren want als Tom het ooit te weten zou komen....
    dus bewaart Bill Cherrie (das die pop dus) onder z'n bed en elke avond vertelt hij er alles tegen. 3 jar gaar voorbij en plots bij volle maan komt een kleine lichtinval van de maan op Cherrie terecht. als Bill opstaat beleeft hij de morgend van z'n leven. xD

    later moet Cherrie kiezen tussen het oude leven als een pop en iedere avond aanhoren hoe Bill tegen haar praat of de aanraking en liefde van Bill...


    hier is de link :D

    http://www.quizlet.nl/stories/25670/what-a-doll-wants-bk-loves-story/


    I'm not afraid to take a stand

    :O
    De link doet het niet en ben benieuwd n_n
    xx


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33