• zoals sommige wel weten zijn mijn ouders een paar weken geleden uit elkaar gegaan. Zonder ruzie en alles was nog gewoon normaal, maar dan waren ze uit elkaar. donderdag hebben we de sleutel van ons nieuwe huisje gekregen, wat echt super snel is. Maar nu kregen mijn ouders vandaag ruzie en aangezien we nog bij mij en vader in huis woonde vond hij dat we weg moesten, tenminste hij wou niet nog langer dat mijn moeder met hem in huis bleef. Dus nu woon ik tijdelijk bij mijn opa & oma tot het huisje klaar is. Gelukkig wonen mijn opa & oma op hetzelfde dorp waar ik woon. met mijn ouders en nu weer met mijn ma. Dus gelukkig kan ik nog gewoon naar mijn pa, maar het is toch wel raar zo opeens.

    -ik weet waar de ruzie over gaat maar dat ga ik hier niet zeggen-

    Wanneer is het huisje klaar? ;o


    -

    Sterkte met alles.
    Ik woon ook bij mijn opa en oma, al 4 jaar.
    Maar dta is omdat mijn moeder niet voor 4 kinderen kan zorgen. Ik woon hier met mijn zusje en dus mijn opa en oma.
    Het is beter dan met 6 personen in een flatje zitten.

    Ik heb negen maanden bij mijn opa en oma gewoond. Ze wonen twee straten verder op, dus ik bleef -net zoals jij- in mijn vertrouwde omgeving. Toch ben ik wel blij dat ik nu weer bij mijn vader woon (sinds vrijdag). Veel sterkte en ik hoop dat alles op z'n pootjes terecht komt! (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 22:28 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    Wanneer is het huisje klaar? ;o

    hopelijk over een paar weken. We krijgen veel dingen mee van mijn vader en van heel veel andere mensen krijgen we nog van alles en nog wat. we hopen er over 3 weken in te kunnen zitten.

    Dat zal vast en zeker over geld gaan, zoals altijd. (; Ik hoop dat je in een mooi huisje terechtkomt en gelukkig duurt dat niet lang meer. ^^ Heel veel succes met alles.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Dat zal vast en zeker over geld gaan, zoals altijd. (; Ik hoop dat je in een mooi huisje terechtkomt en gelukkig duurt dat niet lang meer. ^^ Heel veel succes met alles.


    geloof me, daar ging het niet over.

    Vervelend... Sterkte ermee!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Vervelend... Sterkte ermee!


    All this dampness is damp.

    AK47 schreef:
    Vervelend... Sterkte ermee!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]