• Foto's bewerken. De ene keer lukt het wel, dan weer niet.xd
    Nu had ik dus net een topic over die foto van Tom Kaulitz, daarbij heb ik besloten er toch geen tekst bij te zetten. Dus ik alles op mijn hyves veranderen. Maar nu zie je heel duidelijk bovenaan de foto waar hij begint en waar het zwart van mijn achtergrond begint. -lekker goed Nederlands.xd- Maaaahaar, dat vind ik niet mooi!D:
    Als je het niet snapt, klik dan hier voor mijn prachtige printscreen. Weet iemand hoe je dat 'minder erg' kunt maken? Of wie wil dat voor mij doen?

    -Waarom stel ik altijd 2 vragen aan het eind van een topic?><'-


    everything, in time

    Ik kan wel wat voor je fixen. :'D


    All this dampness is damp.

    Misschien als je 'm rechts bovenin zet?


    *insert philosophical cringe expression here*

    dat kan je niet veranderen.
    maar je ziet tom tog goed ?

    -niet aanvallend bedoelt. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Probeer nu eens met deze foto?


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Probeer nu eens met deze foto?


    Dat is al iets beter, maar in het midden nog niet helemaal. Waar je die lot's of smoke ziet.><'


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Dat is al iets beter, maar in het midden nog niet helemaal. Waar je die lot's of smoke ziet.><'


    Moet ik die smoke misschien wegdoen? :3


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    (...)

    Moet ik die smoke misschien wegdoen? :3


    Neeeee, want dat geeft een mooi effect.()=3
    Kun je misschien de randen wat minder 'recht' maken zeg maar? Dat je de randen vervaagt? ;3


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    Neeeee, want dat geeft een mooi effect.()=3
    Kun je misschien de randen wat minder 'recht' maken zeg maar? Dat je de randen vervaagt? ;3


    Oké. :3


    All this dampness is damp.

    Beter? Of bedoelde je iets anders?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 14:07 ]


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Beter? Of bedoelde je iets anders?
    Lol, ik hij is zo idd beter, het is alleen jammer dat dat daaronder dan ook gebeurt! Kan het niet alleen boven?xd -dikke kieskeurige, perfectionistische, betweter.-


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)Lol, ik hij is zo idd beter, het is alleen jammer dat dat daaronder dan ook gebeurt! Kan het niet alleen boven?xd -dikke kieskeurige, perfectionistische, betweter.-


    Ik heb geen idee, haha. :3
    Ik heb dat met Picnik gedaan. Dan ga je bij 'Effect' en dan staat daar ergens Vignette ofzo, en dan kun je dat doen. :'D


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, haha. :3
    Ik heb dat met Picnik gedaan. Dan ga je bij 'Effect' en dan staat daar ergens Vignette ofzo, en dan kun je dat doen. :'D


    Hahaha, ja, dat had ik dus ook geprobeert.xd
    Maar dat lukte niet.:Y) Balen, nouja, bedankt voor het helpen! Hij is nu iig iets beter.(:


    everything, in time