• Er is iets wat ik aan mijn pa wil vragen, en ik wil het heel graag. Maar ik durf het niet, want ik ben altijd zo bang dat hij nee zegt, en dan moet ik het ook nog zo weten te draaien dat hij ja zegt. En dan moet ik het lef ook nog hebben om het mama te vragen.

    Dus ik had een vraag, hoe halen jullie je ouders ergens tot over, en zijn jullie net zulke schijtebakken als ik?


    SLOAN.

    Mijn motto: Gewoon doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waar gaat het over? dan ga ik iets leuks voor je bedenken. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik stel altijd alles uit tot het laatste moment, maar uiteindelijk mag ik het meestal ook nog gewoon :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stiekem denk je dat je wilt vragen of je naar Real Madrid mag.

    Geloof me, ik wil ook vragen of ik naar Liverpool mag, maar dat vind ik ook eng.

    Ik denk dat je het gewoon moet doen, schijt eraan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Stiekem denk je dat je wilt vragen of je naar Real Madrid mag.

    Geloof me, ik wil ook vragen of ik naar Liverpool mag, maar dat vind ik ook eng.

    Ik denk dat je het gewoon moet doen, schijt eraan.

    Haha dat is het nog echt ook wat ze wil vragen he (krul)

    Lotte, gewoon vragen anders vind ik je niet lief (cat)(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vaak mag je meer dan dat je denkt. Ik zeg: Doen (Nederlandse Energie maatschappij ^^)


    Life´s shit, holy shit

    Zoals iedereen zegt: gewoon vragen.
    Knoop anders eerst een veilig gesprek aan over een onderwerp dat te maken heeft met wat je wilt vragen. Dan kun je daar op overgaan. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ga zeggen: paaaaaaap, weetje, voetbal is goed voor de opvoeding. Zo komen kinderen allerlei dingen te weten over sport en de landen van de clubs. Dus kijk, als ik naar een club zou mogen gaan in Spanje dan leer ik ook dingen over Spanje. Dus als ik bijvoorbeeld naar Real Madrid zou mogen, zou ik daar heel blij en slimmer van worden.

    haha oke, dat is wat er in me opkomt. (krul)


    Smiling but close to tears.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Haha dat is het nog echt ook wat ze wil vragen he (krul)

    Lotte, gewoon vragen anders vind ik je niet lief (cat)(krul)


    Ik ben goed(nerd) -arrogando-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Ik ben goed(nerd) -arrogando-

    Maar ik ben geweldig (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kuch, ik moet hem gewoon chanteren ;x


    SLOAN.

    gewoon vragen anders weet je het nooit.
    EN ik zeur altijd net zo lang door tot dat ze ja zeggen of heel boos worden :X xD

    als je het niet hebt gevraagt weet je ook niet of het een nee of ja zou zijn. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Een nee heb je, een ja kan je krijgen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha ik ben ook zo'n schijtluis hoor. (':
    Uiteindelijk vraag ik het wel, als het echt belangrijk is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.