• Dat dacht ik altijd.Maar we hadden deze week schoolkamp en we hadden ook een spooktocht.De eerste spooktocht ever voor mij.
    Maar hij was helemaal niet eng:S
    We hadden een kei droog groepje:
    M,D,Je,Jo,W en ik dan: Sarita.
    Hier ene paar dingen die we hebben gedaan/gezegd:
    Iemand gooide een bot voor M voeten.Hij ziet dat bot liggen.Pakt dat bot en gaf hem terug aan het monster en zei:'Hier je bot.Hadt je laten vallen.'

    D hadt een steentje in haar schoen en we zagen allemaal een spook achter een boom staan.Zegt D tegen dat spook:'Wacht even met boe roepen.Ik moet even iets uit mijn schoen halen.'D dus dat steentje uit haar schoen halen.Maar dat spook hadt geen geduld en zei al voordat D klaar was boe.Roepen we met zijn alle tegen het spook:'We zeiden toch wachten?Stuk ongeduld!'

    Er waren heel veel mensen met scarymovie's maskers op en eentje hadt er een met zijn tong naar buiten.Zeg ik vrolijk:'Doe je tong is naar binnen.'

    Allemaal van deze dingen.En nog veel mee.Heel erg droog allemaal.maar deze vind ik een van het leukste:
    Je liep helemaal achter aan en iedereen pakte hem vast.Roept hij opeens naar een spook:'Blijf toch een van me af.'

    Hebben jullie ook altijd van zulke dingen?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:14 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    droog droog. Geniale spooktocht


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Had.*
    Ik ben nog nooit op spooktocht geweest.

    nou ons nivuae kipperde per minuut naar beneden xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    cool! zo'n spooktocht had ik niet. Ik had een spook(Meester joost) in de maag getrapt! oepsie!


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Ik ga nu ook op kamp [zomerkamp] en ik krijg denk ik ook me eerste Spooktocht. Althans, ze zeggen dat ze elk jaar een spooktocht hebben, Nu hoop ik maar dat ik zo'n groepje heb die jij had (lol)

    Mijn mama is op spooktocht geweest in Ierland (York) met zo'n spookverteller, en dat was écht eng zei ze. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 11:44 ]


    All was well.

    Nou wij hadden eeen wel heeel heeel enge spooktocht tenminste dat vonden de andere mensen. ik vond het niet maar ben niet gauw bang of zo. Maar om de rest van de mensen een beetje gerust te stellen hebben we kij hard Fuck you van lily allen gezongen. toen was het ook niet meer eng.xD


    When words fail music speaks

    Whaha, droog. Ik heb nooit spooktoht gehad op schoolkamp...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik had dat ook een keertje op de basisschool vroeger. Iedereen lachte zich de blubber en de juffrouw deed het bijna in der broek (:
    Ja, dat was echt grappig.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.