• Ik haaat dat zo hard hé! Als ik van mijn oma naar de stad wil fietsen, Brugge, dan moet ik door zo'n 'drukke straat' tot ik mijn fiets ergens kan zetten en ik zweer dat NIEMAND daar kijkt wanneer hij oversteekt. Of er lopen van die marginale toeristen over straat terwijl er wel degelijk een voetpad is. Of ze beslissen om opeens eens op de straat te lopen om een foto te kunnen trekken van de kerk. En jij passeert dan daar en ze lopen zo achteruit, recht voor je wiel. Ik kan die mannen echt kloppen hé. Kijk waar je loopt man en loop op het voetpad. Je moet daar gewoon met je vinger op je bel fietsen. Ik zweer dat ik de volgende toerist aanrijd. Gvd toch. Oo Ik pik het niet langer meer! :Y)

    Dat heb ik ook altijd als ik door Groningen fiets. Er is daar zo'n marktplein waar het altijd druk is en waar altijd veel te veel toeristen lopen (die ook nog eens niet opletten etc.) Ooit rijd ik ze allemaal aan [a].


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Dat heb ik ook altijd als ik door Groningen fiets. Er is daar zo'n marktplein waar het altijd druk is en waar altijd veel te veel toeristen lopen (die ook nog eens niet opletten etc.) Ooit rijd ik ze allemaal aan [a].

    Ik ga met een megabrochettestok in mijn hand fietsen en ze allemaal op de stok prikken 8D

    Haha, ik ben niet anders gewend. Mijn buurt is net het wilde westen kwa verkeer.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Haha, ik ben niet anders gewend. Mijn buurt is net het wilde westen kwa verkeer.

    Me too, soms lijkt het ook wel of ze het verschil tussen zwart en wit niet zien... Zebrapad! Te snel rijden! Mij van me fiets afrijden! En me in de weg staan als voetganger!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Me too, soms lijkt het ook wel of ze het verschil tussen zwart en wit niet zien... Zebrapad! Te snel rijden! Mij van me fiets afrijden! En me in de weg staan als voetganger!


    Bij mij is het zo erg dat de politie je bijna van de sokken rijd als je op het zebrapad loopt. Ook als ze geen zwaailichten aan hebben. (krul)
    Rotterdam hé.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Bij mij is het zo erg dat de politie je bijna van de sokken rijd als je op het zebrapad loopt. Ook als ze geen zwaailichten aan hebben. (krul)
    Rotterdam hé.(krul)

    Ach het verkeer is daarmisschien kut, maar de winkels zijn te gek! Daar heb iuk me favo schoenen gekocht, een jaar geleden en nog lijkt het alsof ze net uit de winkel komen!
    Wahaha, ik zit in Tilburg... KERMIS!!!

    Is dat die straat waar jij mij wilt laten doodrijden?

    Mixtape schreef:
    Is dat die straat waar jij mij wilt laten doodrijden?

    Jep 8)

    Comet schreef:
    (...)
    Jep 8)

    Aanrijden die handel dan maar!

    Mixtape schreef:
    (...)
    Aanrijden die handel dan maar!

    Je zal er plezier in hebben.

    Comet schreef:
    (...)
    Je zal er plezier in hebben.

    Zo lang ik blijf leven vast wel.

    Ja da's irritant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hhaah das irri :p
    Brugge is op momenten erg druk :S
    maar, ik vind het er wel ng leuk :D


    Gilles (ll)

    Heb je niet alleen in Brugge hoor.
    In Oostende is het ook zo erg.
    En dan kijken ze nog boos ook naar.
    Na jaren noem ik ze geen toeristen meer maar terroristen.