• Ik zit met Rose via msn te praten maar ze heeft een foto van Torres.
    En ik zat gewoon half te kwijlen he?
    Echt erg gewoon.

    Oke dit wou ik dus kwijt.
    Drop je mening, belevenis, wat je wilt hierrrr. :9~


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    ja toch maar wel.

    Dan doe jij dat en dan ga ik streaken, met een masker op hahahah.(krul)


    Strak plan. Dat gaan we doen. Ik zie gebeuren dat wij zomenteen allemaal bij het WK of EK zijn bij een wedstijd van Spanje :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nee dudes, als je nog hoop wilt vestigen, dan gaan we met zijn allen naar Polen over 2 jaar. ;x


    SLOAN.

    Denmark schreef:
    (...)

    Strak plan. Dat gaan we doen. Ik zie gebeuren dat wij zomenteen allemaal bij het WK of EK zijn bij een wedstijd van Spanje :3


    Dat zie ik eigenlijk ook wel gebeuren?:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Denmark schreef:
    (...)

    Strak plan. Dat gaan we doen. Ik zie gebeuren dat wij zomenteen allemaal bij het WK of EK zijn bij een wedstijd van Spanje :3


    :9~
    Je hebt geeen idee hoe graag ik dat wil..

    Ik ga iig met Sam en Rose over 2 jaar, want dan mag ik, want dan ben ik 18. En dan versier ik een lekkertje :9~ Ik ga Spaghettie en Kikker niet break uppen, dus ik versier gewoon een lekkere nieuwkomer die in de plaats van Puyol komt :Y)


    SLOAN.

    Oh en Ambi, en Lindsey. En Marjolien, en Nienke, en Sandra en en ... alle lekkertjes ;x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Oh en Ambi, en Lindsey. En Marjolien, en Nienke, en Sandra en en ... alle lekkertjes ;x


    En Selena, en Samira(Fernando) en wat een gezelligheid.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    awakening schreef:
    (...)

    :9~
    Je hebt geeen idee hoe graag ik dat wil..



    Ik zou het ook helemaal geweldig vinden _O_ Ik ben dan 16, dan ga ik gewoon iedereen meeten en dan gaan we met zijn allen naar een wedstrijd van Spanje.
    En dan doen we alsof we uit Spanje komen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 18:34 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dan ben ik 18 Oo- voelt zich verdomd oud opeens-


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Dan ben ik 18 Oo- voelt zich verdomd oud opeens-

    Doesn't matter ^^ Dan ben jij onze oppasser die volwassen is. Want ik ben nog minderjarig.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga een keer met vrienden op vakantie naar Spanje.
    Dan ga ik Villa stalken.
    & neem ik jullie meee. :9~:9~:9~:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Idd, je bent erg :9~ *kuch*


    I live for the applause, you will die for it.

    Footballeur schreef:
    Dan ben ik 18 Oo- voelt zich verdomd oud opeens-


    Háha ik ben dan ook 18,
    :9~
    Maar dat lijkt me wel super vét.