Pershoofd schreef:
MAN DAT FILMPJE! omg. Wat heeft ie om zijn middel?
Dat is een hartdrukmeter ofzoiets.
Wij hebben dat bij LO ook als we moeten lopen en dan heb je zo een horloge aan normaal waar dit ding dan signalen naar doorstuurt zoals, je bloeddruk, calorieverbranding . Zéér handig
awakening schreef:
(...)
Ik denk niet echt dat ik hem ooit zal kunnen aanraken
helaas...
Ik wel.
Ik ga gewoon een keer mijn ouders dwingen om naar engeland te gaan.
Óf als het WK in Ned is en Torres er nog bij is, dat ik dan naar Spanjewedstrijd ga.
Ik wel.
Ik ga gewoon een keer mijn ouders dwingen om naar engeland te gaan.
Óf als het WK in Ned is en Torres er nog bij is, dat ik dan naar Spanjewedstrijd ga.
Ik mag mss naar Real Madrid dus ik ga Ronaldo aan raken haha. En dan ga ik hem vragen of hij kan regelen of jij Torres aan mag raken
CRonaldo schreef:
(...)
Ik mag mss naar Real Madrid dus ik ga Ronaldo aan raken haha. En dan ga ik hem vragen of hij kan regelen of jij Torres aan mag raken
Als Nederland wk gaat spelen, moet ik naar een WK wedstrijd van Spanje of Nederland. Liefst Spanje, en dan het veld op stormen en Torres op de bek pakken (nee toch maar niet)
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
Denmark schreef:
Als Nederland wk gaat spelen, moet ik naar een WK wedstrijd van Spanje of Nederland. Liefst Spanje, en dan het veld op stormen en Torres op de bek pakken (nee toch maar niet)
ja toch maar wel.
Dan doe jij dat en dan ga ik streaken, met een masker op hahahah.