• Nou um. Ik kan niet veel. Nederlands, Engels opzich wel goed, en een klein beetje Duits. Het meeste van Duits zijn alleen maar scheldwoorden :'D Leerde ik met vakantie van een stel mensen want we hadden last van Duitsers. Gingen ze steeds tegen ons schreeuwen "DU BIST EMO" Maar hun zijn gelukkig van de camping afgedonderd want ze waren aan het donderen met waterpijpen ^^

    Nouja welke talen kunnen jullie allemaal?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nederlands, Chinees(paar zinnen), Duits(klein beetje, omdat ik nooit oplet), Engels en Frans(daar ben ik hopeloos in).

    Frans, Duits, Nederlands, Engels, Italiaans [pinieminibeetje] && Indonesisch <3

    Nederlands, Engels, Duits, beetje koreaans en ook wat Japans ^_^

    Eh
    Frans kan ik wel
    Nederlands natuurlijk
    Duits xD
    Engels
    dat is het xD
    en Afrikaans, allé één zinnetje toch xD

    engels nederlands frans duits pools vlaams xD ene japans en chinees... ik ken er nog wel een paar maar ik ben even lui nu xD


    A Noble was Born in Chaos

    Nederlands, Duits, Engels, Frans.
    Nederlands helemaal xD Duits moet ik tegen mijn familie praten. Engels kan ik ook wel goed. Frans kan ik nog niet heel goed maar daar ben ik mee bezig op school. Zero, Une, Deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Nederlands, Engels, Frans en beetje Duits.

    <3<3<3<3

    Natuurlijk Nederlands ^^ Verder Engels, Duits en ik kan Frans goed lezen en verstaan, maar spreken is een probleem. En ik kan Oud-Grieks lezen en een beetje begrijpen ^^

    Nederlands, Engels, Turks, Duits, Azerbeijan's, beetje Japans, Arabies (allen lezen), beetje frans en een beetje spaans en een mini-klein-beetje grieks

    Nederlands,vlaams,engels,frans en duits

    Euhmm ik kan Nederlands xD , Engels, Frans, Duits en een beetje Spaans. Verder kan ik ook Surinaams, maar dat komt omdat ik uit Suriname kom xD

    Ehm ik kan Engels, Nederlands, Frans, Duits en een heel klein beetje Spaans :D

    ik kan wel Ik hou van je in ehm 8 talen zeggen ^^

    Engels : I Love You
    Nederlands : Ik Hou van Jou
    Duits : Ich Liebe Dich
    Russisch : Joe Loeblijoe
    Arabisch : MaHebek
    Italiaans : Te Amo
    Spaans : Te Quierro
    Frans : Je t'Aime

    Kisses Mee .... x3

    xD en Vlaams tja da moet ge kunnen eh xD

    Op zen Antwaereps xD

    Nederlands, Frans, Engels en een mini beetje Spaans en Duits ^^
    Maar, da Spaans en Duits da zijn eerder woordjes znnj ;]


    007

    ik kan nederlands, engels,duits en Turks x'D


    C&#1103;&#1091;&#961;&#1090;&#953;C&#945;&#8467;