• Ik heb een tijdje geleden de vriendschap verbroken tussen mij en mijn ex-bff, maar sinds kort praat ik weer met haar en voelt het weer net als vroeger. Gewoon alsof we weer bff's zijn en er niks gebeurt is. Is dat gek? Ik bedoel, ik heb haar wel gemist, maar we hadden allebei fouten gemaakt waardoor het echt niet meer ging tussen ons. Maar sinds we contact hebben voelt het al zo vertrouwd. Kan dat?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik ken het. En er is maar één ding op te zeggen:
    De beste vrienden maken de grootste ruzies, en komen er uiteindelijk alleen maar sterker uit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jep :Y)

    Ik denk dat dat normaal is. En als jullie beiden in staat zijn elkaar te vergeven kunnen jullie denk ik gewoon ook weer vriendinnen worden. :'DD


    Hope goes lost but never dies.

    Dat heb ik precies hetzelfde! Het is echt niet raar. Net als outlaw zegt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Outlaw schreef:
    Ja, ik ken het. En er is maar één ding op te zeggen:
    De beste vrienden maken de grootste ruzies, en komen er uiteindelijk alleen maar sterker uit.

    inderdaad en dat bewijst maar weer dat jullie niet zonder elkaar kunnen en echte vriendinnen zijn. <3


    -

    Ruzie maakt banden alleen maar sterker, dus het is niet raar, maar juist goed. Denk ik. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tuurlijk, jullie hadden daarvoor al een sterke band en jullie hebben gewoon de draad terug opgepikt (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Jaah dat kan, heb ik ook :$
    Sorry het spijt me enzo en ik vind het goed dat je toegeeft dat het aan ons beide lag :(
    Het voelt als of we nooit ruzie hebben gehad :)
    (en eigenlijk ging de ruzie ook nergens over?! Of wel soms? xD)

    Ohh dat is fijn voor je. Misschien kun je een keer goed met haar praten, en wie weet kunnen jullie dan wel weer gewoon de draad oppakken :)

    Outlaw schreef:
    Ja, ik ken het. En er is maar één ding op te zeggen:
    De beste vrienden maken de grootste ruzies, en komen er uiteindelijk alleen maar sterker uit.

    Helemaal mee eens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outlaw schreef:
    Ja, ik ken het. En er is maar één ding op te zeggen:
    De beste vrienden maken de grootste ruzies, en komen er uiteindelijk alleen maar sterker uit.


    je hebt helemaal gelijk!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent