• dat sommige mensen echt vreselijk Nederlands praten. Het kan ook zijn dat ze gewoon niet kunnen typen maar ik zie soms de spelling van woorden waarvan ik denk; zitten die überhaupt op school en krijgen ze daar geen Nederlands?


    Het kan zijn dat het aan mij ligt maar dat valt me gewoon op.


    Queen of Hell is my name

    Ik ben gewoon slecht in nederlands schrijven en spreken terwijl ik gewoon 100 % nederlands ben en heel mijn familie ook. Ik snap alleen de gramatica niet en het zit me gewoon niet :(
    Kan ik niks aan doen, heb ook al bijles

    Daystar schreef:
    Ik ben gewoon slecht in nederlands schrijven en spreken terwijl ik gewoon 100 % nederlands ben en heel mijn familie ook. Ik snap alleen de gramatica niet en het zit me gewoon niet :(
    Kan ik niks aan doen, heb ook al bijles

    Als je er je best op doet maar er gewoon niet in bent is het ook niet erg vind ik, ik vind het alleen vervelend als je het wél kan en het niet doet :]


    Alis volat propriis.

    Freeway schreef:
    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    Idem , het zijn vaak kleine fouten , vergeten spaties is letters in de verkeerde volgorde , maar geen hele zinnen die mis zijn opgebouwd ofzo ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik ben 12 en ik ben best slecht in werkwoordspelling en ik typ heel snel dus ook daarom. en ik lees het dan niet nog een keer door. en ik heb meestal geen zin om hoofdletters te typen.


    You are the dream. I am the dreamer.

    mij is het niet echt opgevallen ..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dyslectie over here.
    Dus als je er bij mij vind, ik kan er niets aan doen. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Ramos schreef:
    Heel erg Nederlands? Verklaar je nader! :3
    En ik heb moeilijkheden met d/t, sorry daarvoor.


    Ik bedoel niet mensen met dyslectie maar eerder mensen met geen dyslectie. Ook gewoon op school als kinderen iets schrijven die geen dyslectie hebben en niet typen. Dan is het meestal een en al spelfouten.


    Queen of Hell is my name

    Assassin schreef:
    Ik ben het met je eens. Lees je tekst na als je het hebt getypt, dan voorkom je de meeste fouten. Serieus, de meeste fouten die gemaakt worden zijn mensen die een letter naast de goede zitten op het toetsenbord en dat is gewoon irritant want je kan het voorkomen.

    Dan nog kan je heel vaak een fout over het hoofd zien hoor. Zeker omdat hier heel wet dyslecten en jongeren kinderen zitten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook moeite met de d/t regel en ik typ heel snel en maak dan ook snel fouten :P


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jiles schreef:
    Ik heb ook moeite met de d/t regel en ik typ heel snel en maak dan ook snel fouten xD


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    PS: en mensen met dislectie kunnen er ook niks aan doen


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik let daar nooit zo op als je maar weet wat het betekent.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 14:04 ]

    Ja, dat valt me ook op en ik erger me er dood aan.
    Ik heb er niets op tegen als je dyslexie hebt of andere problemen, maar een beetje je verstand gebruiken mag toch wel?

    Ik typ ook snel, maar ik heb toch geen fouten?

    Btw, waarom kent niemand hier een spellingcontrole?


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ja, dat valt me ook op en ik erger me er dood aan.
    Ik heb er niets op tegen als je dyslexie hebt of andere problemen, maar een beetje je verstand gebruiken mag toch wel?

    Ik typ ook snel, maar ik heb toch geen fouten?

    Btw, waarom kent niemand hier een spellingcontrole?

    Omdat je die niet op internet heb? En ik ga echt niet elke reactie in word schrijven hoor,ik ben niet gek.

    En je moet toe geven, de nederlandse taal heeft een paar hele domme regels(ij/ei ou/au t/d)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik schrijf veel typfouten (nerd)
    Vooral met mijn -dt ga ik de fout in, maar ik heb dat nog nooit goed gekund, en geloof mij, de leerkrachten hebben al véél werk gehad met mij hoor (krul)
    Maar voor de rest valt het al bij al wel mee bij mij =)
    Alleen "nieuwgierig" schrijf ik vaak verkeerd, dan word het "nieuwschierig" Nja, niet zo erg zou ik denken^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!