• ,Ik wil naar bioscoop met mijn crush, en een paar vrienden.Ik zeg niet tegen mijn ouders dat ik met een jongen ga, maar met mijn beste vriendin.Hoe haal ik ze over, om naar bioscoop te kunnen?x'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 9:39 ]

    AnoukCullen schreef:
    nou dat gaat moeilijk worden. met dat betreft heb ik het slecht. mijn vader zit bij de politie. grr die kan je niet zomaar overhalen. bij mijn moeder, lief doen, en doorzagen totdat je een duidelijk antwoord hebt


    Of gewoon je achternaam veranderen (krul)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Of gewoon je achternaam veranderen (krul)


    leuk idee! maar denkje nou egt dat mijn vader dat toelaat. (politie weet je nog)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    (...)

    leuk idee! maar denkje nou egt dat mijn vader dat toelaat. (politie weet je nog)


    Mwaah,, het is het proberen waard (krul)
    Verf anders je haar roze?? :Y)


    You’re falling into history.

    AnoukCullen schreef:
    nou dat gaat moeilijk worden. met dat betreft heb ik het slecht. mijn vader zit bij de politie. grr die kan je niet zomaar overhalen. bij mijn moeder, lief doen, en doorzagen totdat je een duidelijk antwoord hebt


    Van mijn moeder magwel, maar niet met een jongen.Maar die jongee die gaat gewwoon in bioscoop wachten op mij en mijn vriendin. en als de film afgelopen, wacht mijn moeder op mij.maar zij kent die jonge, en als ze hem ziet.. hoe moet ik ervoor zorgen dat ze hem niet ziet

    Pinggg schreef:
    (...)

    Van mijn moeder magwel, maar niet met een jongen.Maar die jongee die gaat gewwoon in bioscoop wachten op mij en mijn vriendin. en als de film afgelopen, wacht mijn moeder op mij.maar zij kent die jonge, en als ze hem ziet.. hoe moet ik ervoor zorgen dat ze hem niet ziet


    Verstoppen (nerd)
    Apart naar buiten komen??


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dat helpt altijd (nerd)
    En anders dreig je je haren roze te verven (dat doet m'n zus namelijk echt :Y) )


    dan vermoorden ze me:9~

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Verstoppen (nerd)
    Apart naar buiten komen??


    Kan wel, maar mijn vader is egt niet zo makkelijk overtehalen.Ik moet altijd by myn moeder blijven, en nee ik weet niet waarom(nerd)

    Pinggg schreef:
    (...)

    Kan wel, maar mijn vader is egt niet zo makkelijk overtehalen.Ik moet altijd by myn moeder blijven, en nee ik weet niet waarom(nerd)


    Hehe,, Waarom? (nerd)
    Gewoon apart buitenkomen


    You’re falling into history.

    Ik loop gewoon weg, ga naar de film (Zet je gsm af!) en dan kom ik doodleuk terug en verdwijn voor de rest van de avond naar mijn kamer. (Zorg dan wel de je al iets hebt gegeten in de bios ofzow ;) )

    haiwannagirl schreef:
    Ik loop gewoon weg, ga naar de film (Zet je gsm af!) en dan kom ik doodleuk terug en verdwijn voor de rest van de avond naar mijn kamer. (Zorg dan wel de je al iets hebt gegeten in de bios ofzow ;) )


    HAHAHAHA kom je doodleuk terug mwhaah zie ik het al voor me '3.Ik denk dat ik wel ga, myn vader werkt tog.Maar als mijn vader mijn moeder belt, en vraagt waar ik ben, en me wil spreken..oei dan benik de klos(krul)

    ik begin thuis super lief te doen; de afwas, opruimen, helpen koken & dan laten ze me wel gaan, want dan doe ik de truc; maaar mamaaaa, nu heb ik wel geholpen hé & das allemaal voor niets, maar mag ik naar de bioscoop ? ;p
    werkt altijd ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Envoi schreef:
    ik begin thuis super lief te doen; de afwas, opruimen, helpen koken & dan laten ze me wel gaan, want dan doe ik de truc; maaar mamaaaa, nu heb ik wel geholpen hé & das allemaal voor niets, maar mag ik naar de bioscoop ? ;p
    werkt altijd ;o

    `
    O.O
    goed idee!(nerd)

    haha, zeuren zeuren en nog eens zeuren, tot dat het mag. ;D


    -

    mlissaZOEM schreef:
    haha, zeuren zeuren en nog eens zeuren, tot dat het mag. ;D


    Zeuren, dus...:D

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Mwaah,, het is het proberen waard (krul)
    Verf anders je haar roze?? :Y)


    neeej echt niet. ik ben niet blij met mijn uiterlijk. alleen met mijn haarkleur. die is heel donkerbruin. dus nee dat niet. mhh achternaam is het proberen waard


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."