• Van Bill's kant

    Ik ben geen one night stand type, ik houd er niet van om een vreemde naar mijn hotelkamer mee te nemen.

    Het langste, dat ik de liefde heb bedreven, was drie uur achter elkaar.

    De beste plek om seks te hebben is zonder twijfel een hotelkamer

    Geen enkele fan ons zou uit de band stappen, behalve als we een serieuze en langdurige relatie hebben (ik weet niet of dit juist vertaald is btw. Ik kan niet zo goed Spaans!)

    Ik ben verslaafd aan relaties die geleidelijk verlopen. Ik word niet snel verliefd.

    Toen ik hét een keer deed, moest ik naar de badkamer en toen ik weer terugkwam, was het meisje weg. Zij dacht dat we klaar waren.


    Van Tom's kant

    Eens heb ik een meisje naar een veld meegenomen. We hebben het daar achter de bosjes gedaan en ik werd door een insect in mijn kont gebeten.

    Mijn eerste seksuele ervaring was een ramp. Ik wil zoiets nevernooitmeer herbeleven!

    Mijn relaties duren niet langer dan twee dagen, daarom geloof ik ook heilig in one night stands.

    Het meisje van mijn dromen moet grappig zijn en mooie kleren dragen. Het is belangrijk dat we op hetzelfde niveau zitten.

    Ik ben een 'ladies man'. Meiden die doen alsof ze niet geïnteresseerd in mij zijn, weten altijd mijn aandacht te trekken (Oh, thanks for saying Tom. Nu weten we precies wat we bij het volgende Conzi moeten doen :P)

    De beste plaatsen om seks te hebben is in de douche en op de keukentafel

    Ik geloof niet in de liefde, omdat ik routine haat. Ik maak het snel uit als ik verkering heb...


    En NEE, ik heb dit NIET uit mijn duim gezogen xD

    WHOAAA.

    GENIAAL x'D

    !

    Elk antwoord gewoon xD

    *straks iedereen op het concert, kijkt Tom niet meer aan!* xD

    (...)
    Ja xD Das zo ik ga mij gewoon als zijn vriendin verkleede undecover om te kijken of ie slecht is in bed xD
    xD maar ik ben veel te kanp (A) je kunt je gewoon niet als mij verkleden :Y) [eigenduuunk]

    Tom is ook een keer Toen hij op een parkbankje aan het neuken was in zijn lul gestoken door een wesp.. :|
    xD en dat geloof je? xD

    Geweldig!

    Fer sure,


    -

    super!!
    *ligt plat van het lachen!!*


    Let me be me...

    Het langste, dat ik de liefde heb bedreven, was drie uur achter elkaar.

    God hell, hoe houd hij het in godsnaam vol zólang? >__<

    Eens heb ik een meisje naar een veld meegenomen. We hebben het daar achter de bosjes gedaan en ik werd door een insect in mijn kont gebeten.

    Oké hier moest ik héél hard om lachen. *broertje kijkt me raar aan*

    Toen ik hét een keer deed, moest ik naar de badkamer en toen ik weer terugkwam, was het meisje weg. Zij dacht dat we klaar waren.

    Ja, dat is lullig ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Waar vind je al die dingen ? O_o
    't Is echt hilarisch =D
    xX


    /

    mg die tom zal mij ni zo snel dumpe ze (N) mwhaha ik ketn hem vast aan men bed(duivel)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik begin hier spontaan te glimlachen xD

    ik weet niet of dit wel waar is.. bill zegt nooit hier iets over xd


    <3


    wat bedoelt hij op het zelfde nuveau?

    meent hij nou: we moeten bijde klaar zijn voor sex ofzoo of meent hij nu we moeten ongeveer de zelfde leeftijd hebben ik hoop de bovenste XD


    Nee, hij bedoelt daarmee dat het meisje mooie kleren mot dragen, dat wil dus zeggen dat ie van zichzelf zegt dat hij mooie kleren draagt. Het heeft gwn te maken met zun ego xD

    (...)

    God hell, hoe houd hij het in godsnaam vol zólang? >__<
    Vroeg ik me ook al af xD

    (...)
    Ja, dat is lullig ;')
    idd xD

    Waarom moest hij troueens naar de badkamer??? :8:8:8

    Van Bill's kant

    Ik ben geen one night stand type, ik houd er niet van om een vreemde naar mijn hotelkamer mee te nemen.

    Het langste, dat ik de liefde heb bedreven, was drie uur achter elkaar.

    De beste plek om seks te hebben is zonder twijfel een hotelkamer

    Geen enkele fan ons zou uit de band stappen, behalve als we een serieuze en langdurige relatie hebben (ik weet niet of dit juist vertaald is btw. Ik kan niet zo goed Spaans!)

    Ik ben verslaafd aan relaties die geleidelijk verlopen. Ik word niet snel verliefd.

    Toen ik hét een keer deed, moest ik naar de badkamer en toen ik weer terugkwam, was het meisje weg. Zij dacht dat we klaar waren.


    Van Tom's kant

    Eens heb ik een meisje naar een veld meegenomen. We hebben het daar achter de bosjes gedaan en ik werd door een insect in mijn kont gebeten.

    Mijn eerste seksuele ervaring was een ramp. Ik wil zoiets nevernooitmeer herbeleven!

    Mijn relaties duren niet langer dan twee dagen, daarom geloof ik ook heilig in one night stands.

    Het meisje van mijn dromen moet grappig zijn en mooie kleren dragen. Het is belangrijk dat we op hetzelfde niveau zitten.

    Ik ben een 'ladies man'. Meiden die doen alsof ze niet geïnteresseerd in mij zijn, weten altijd mijn aandacht te trekken (Oh, thanks for saying Tom. Nu weten we precies wat we bij het volgende Conzi moeten doen :P)

    De beste plaatsen om seks te hebben is in de douche en op de keukentafel

    Ik geloof niet in de liefde, omdat ik routine haat. Ik maak het snel uit als ik verkering heb...


    En NEE, ik heb dit NIET uit mijn duim gezogen xD


    kunt ge daar het interview effe van geven??