• Van Bill's kant

    Ik ben geen one night stand type, ik houd er niet van om een vreemde naar mijn hotelkamer mee te nemen.

    Het langste, dat ik de liefde heb bedreven, was drie uur achter elkaar.

    De beste plek om seks te hebben is zonder twijfel een hotelkamer

    Geen enkele fan ons zou uit de band stappen, behalve als we een serieuze en langdurige relatie hebben (ik weet niet of dit juist vertaald is btw. Ik kan niet zo goed Spaans!)

    Ik ben verslaafd aan relaties die geleidelijk verlopen. Ik word niet snel verliefd.

    Toen ik hét een keer deed, moest ik naar de badkamer en toen ik weer terugkwam, was het meisje weg. Zij dacht dat we klaar waren.


    Van Tom's kant

    Eens heb ik een meisje naar een veld meegenomen. We hebben het daar achter de bosjes gedaan en ik werd door een insect in mijn kont gebeten.

    Mijn eerste seksuele ervaring was een ramp. Ik wil zoiets nevernooitmeer herbeleven!

    Mijn relaties duren niet langer dan twee dagen, daarom geloof ik ook heilig in one night stands.

    Het meisje van mijn dromen moet grappig zijn en mooie kleren dragen. Het is belangrijk dat we op hetzelfde niveau zitten.

    Ik ben een 'ladies man'. Meiden die doen alsof ze niet geïnteresseerd in mij zijn, weten altijd mijn aandacht te trekken (Oh, thanks for saying Tom. Nu weten we precies wat we bij het volgende Conzi moeten doen :P)

    De beste plaatsen om seks te hebben is in de douche en op de keukentafel

    Ik geloof niet in de liefde, omdat ik routine haat. Ik maak het snel uit als ik verkering heb...


    En NEE, ik heb dit NIET uit mijn duim gezogen xD

    Het meisje van mijn dromen moet grappig zijn en mooie kleren dragen. Het is belangrijk dat we op hetzelfde niveau zitten.
    Ja, ja Tom mooie kleren en dan op het zelfde niveau !?xD

    De beste plaatsen om seks te hebben is in de douche en op de keukentafel
    Hoe zou ie dat weten zo erg zou het toch niet zijn met waar hij al seks heeft gehad?

    Wááh.. Chick hóe vet ^^
    Dat van Bill; 3 uur lang.. zat écht zo» o.0
    En dat het meisje weg was gelopen; gewéldig!
    Dan Tom...
    Gebeten door een insect... mwhahah lag plat ><
    En over dat geen interesse hebben.. ben ik best goed in [a].. mja vaak heb ik owk géén interesse xD
    Leuk dat je het met ons deelt!


    ×××


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Eens heb ik een meisje naar een veld meegenomen. We hebben het daar achter de bosjes gedaan en ik werd door een insect in mijn kont gebeten.


    Deze vond ik zo geweldig x3

    En dat komt van dat weblog ding he? ^^


    Let the Night embrace you

    Hhaaha;P
    Ik ben een 'ladies man'. Meiden die doen alsof ze niet geïnteresseerd in mij zijn, weten altijd mijn aandacht te trekken (Oh, thanks for saying Tom. Nu weten we precies wat we bij het volgende Conzi moeten doen )

    Ik toon nooit intersse in jongens die ik leuk vind/vond..Maar het helpt niet vaak Ghahaha:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    :P ik vond die van Bill over die 3 uur nog het meest verrassend :P
    Ik bedoel -niet dat ik ervaring heb ofzo - maar hoe hou je dat in hemelsnaam zo lang vol xD

    :P ik vond die van Bill over die 3 uur nog het meest verrassend :P
    Ik bedoel -niet dat ik ervaring heb ofzo - maar hoe hou je dat in hemelsnaam zo lang vol xD

    Bill is SexBomb ,<3
    Of dat meisje was nog niet klaar!:P

    (...)
    Bill is SexBomb ,<3
    Of dat meisje was nog niet klaar!:P
    *plat* is hij zo slecht dan xD

    (...)*plat* is hij zo slecht dan xD

    Hahahahaah,Hilarisch=D ik was niet in staat om te lachen,maar nu wel,Ik heb vandaag trouwens don't mess with Zohan gezien..Was best wel een eeh sexistische film:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)*plat* is hij zo slecht dan xD

    Weet ik veel zou je aan dat meisje moeten vragen he xD Tenzij ik het ooit een keer ga teste :P

    (...)
    Weet ik veel zou je aan dat meisje moeten vragen he xD Tenzij ik het ooit een keer ga teste :P
    Da's nogal moeilijk hè? als hij een vriendin heeft? xD

    (...)Da's nogal moeilijk hè? als hij een vriendin heeft? xD

    Ja xD Das zo ik ga mij gewoon als zijn vriendin verkleede undecover om te kijken of ie slecht is in bed xD

    o.O ik geloof er vrij weinig van moet ik zegge... :D Bill zegt nooit iets over sex, en dan nu opeens de kleinste details? naah.

    Tom is ook een keer Toen hij op een parkbankje aan het neuken was in zijn lul gestoken door een wesp.. :|


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Woehoehoe. Geweldig!! x'D
    _O_


    AAP


    wat bedoelt hij op het zelfde nuveau?

    meent hij nou: we moeten bijde klaar zijn voor sex ofzoo of meent hij nu we moeten ongeveer de zelfde leeftijd hebben ik hoop de bovenste XD


    ...