• Door dat ding in Amsterdam, van die voetballers. Een vriendin van mij wouw er dood graag naartoe gaan & was verdrietig dat ze niet kon, omdat ze niemand had.
    Dus, als iemand, dat helemaal anti Nederland is [/sorry], helemaal into Spanje & een belg, ga ik speciaal voor haar morgen naar Amsterdam, zodat ze toch kan gaan.
    & ik heb nu het gevoel, dat het echt mijn dood word o.o Omdat ik echt mijn mond niet houd als ik hoor dat iemand Spanje onterecht beschuldigd.
    Naja, wat je niet over hebt voor je hartsvriendinnetje he. [/ook omdat je eerst nog op ziekenhuis bezoek moet, naar iemand die op intensive ligt]
    moest er even uit

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 22:24 ]

    wat voor ding is dat?

    ik zou mn mond niet kunnen houden over spanje ;$

    Want; Ik hou van spanje ;D

    Dat is lief van je ^^
    en ik hoop voor je dat je wel je mond kan houden haha xD, zou een beetje rottig zijn als het fout afloopt xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Brazilie schreef:
    wat voor ding is dat?

    Nou, dat weet ik dus zelf niet? Iets met supporters van holland en de voetballers?

    RescueMe schreef:
    Dat is lief van je ^^
    en ik hoop voor je dat je wel je mond kan houden haha xD, zou een beetje rottig zijn als het fout afloopt xD

    Anders gaat het inderdaad echt fout aflopen x)

    Ik zou daar nooit naartoe gaan want dan gaan al die Nederlanders mij persoonlijk vermoorden omdat ik het niet zou kunnen laten een shirt van Spanje aan te trekken. Niet dat ik er één heb, pas in augustus.
    Maa nee, ik zou er gewoon niet naartoe gaan omdat ik té happy ben voor Spanje, en dat zou gewoon zielig zijn voor al die Nederlanders ;') En stiekem zou ik ook uitvliegen als mensen weer gaan beginnen te zagen van 'die goal was niet terecht' of 'die scheids was partijdig'


    The soul needs autumn.

    wunschen schreef:
    (...)
    Nou, dat weet ik dus zelf niet? Iets met supporters van holland en de voetballers?

    het is een soort eerbetoon voor ze, hetzelfde als wat de Spanjaarden in Madrid hebben gedaan, alleen zal de feeststemming wat minder zijn.

    Zou dat eigenlijk fatsoenlijk gefilmt zijn, dat vind ik Spanje, want dan wil ik dat zien:9~


    The soul needs autumn.

    Dat is de huldiging volgens mij van Nederland.
    Het zou eerst niet doorgaan omdat Nederland 2e was geworden, maar omdat er zoveel toeschouwers komen hebben ze een route van 7 km aangelegd.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is écht heel lief van jou, je moet wel een hele goeie vriendin zijn. Probeer gewoon om er zo min mogelijk op te zeggen, je bent niet alleen, je hebt een vriendin bij je die hier erg graag naartoe wil gaan. Maak het voor haar niet minder leuk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wunschen schreef:
    (...)
    Nou, dat weet ik dus zelf niet? Iets met supporters van holland en de voetballers?

    Één of andere huldiging.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Haha nou neem van mij aan, ik ben een NL'er en ik loop al de hele dag in mijn Spaanse jack rond en ik leef nogsteeds (a)


    dream, dare, fly!

    IntoTheWild schreef:
    Haha nou neem van mij aan, ik ben een NL'er en ik loop al de hele dag in mijn Spaanse jack rond en ik leef nogsteeds (a)

    Nou, ik ga het toch niet riskeren om in mijn spaanse shirt te komen (a)

    wunschen schreef:
    (...)
    Nou, dat weet ik dus zelf niet? Iets met supporters van holland en de voetballers?

    De spelers van Nederland krijgen een rondvaart door de Amsterdamse grachten heen, als het goed is. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Haha, succes dan! En ik heb gehoord dat iedereen heel OK doet tegen mensen die voor Spanje zijn, dus dat komt wel goed :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou daar gewoon keihard Spanje roepen en dan wegrennen. (cat) Maar doe dat maar niet, da's sneu voor je vriendin. ;oo (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3