• Mijn leraar Grieks/Latijn is ontzettend lui. De slechtste leraar ooit, serieus. Maar nu stond ik op mijn rapport precies 3 5'en. (Waarvan ik er een niet kan ophalen, want dat vak hebben we niet meer.) Voor Latijn sta ik een 7, niets aan de hand.
    Maar wij werken dus met magister en bij ons is het zo: 'Staat het punt er niet op, dan telt hij niet mee.'
    En ik had kei veel goede punten voor Grieks, 8, 9, 10. In de proefwerkweek had ik een onvoldoende, maar als hij die andere punten had ingevoerd, was er niets aan de hand, dan stond ik mss nog net een 5,5. Maar hij heeft dat niet gedaan en daardoor sta ik nu een 4.
    Dus 3x een 5 en 1x een 4.
    Daar ga ik dus echt niet mee over, met die 3x een 5 nog wel, dat had mijn vader uitgerekend. Maar ik denk met dit dus écht niet. Aaaaaah, als hij die punten in had gevoerd, was er niets aan de hand!

    Nouhou, ik wil niet naar die andere klas, die zijn niet leuk.:'(

    Edit; Ik sta op mijn hele rapport nog een 6,2 gemiddeld. Maar daar zullen ze zeker niet naar kijken. Én ik ben op 6 van de 15 vakken vooruit gegaan. Waaronder de 2 vakken waar ik een 5 voor had, maar ja, dat zien zij niet hè. Nu moet ik afwachten tot dinsdag.><'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 9:08 ]


    everything, in time

    Wat een rot leerkracht heb jij.


    I need you like a heart needs a beat

    Marleen, ik voel dat het goed komt!
    ik duim voor je!
    en die man moet die punten maar invoeren!

    Die leerkrachten doen hun job dan niet goed. Ze moeten naar alles kijken en proberen om de leerlingen door te kunnen laten.
    Volgens mij kunnen zij nog wel eens een pedagogische studiedag gebruiken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Alle cijfers die je gekregen hebt op toetsen zijn verplicht om ingevoerd te worden. Waarom worden ze anders getoetst?

    Misschien idee om het aan te kaarten bij je mentor of iets hogerop? Zorg er wel voor dat je bewijs hebt van je cijfers.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Je gaat niet over omdat een leerkracht vergeten is je cijfers in te voeren? Dat mag niet. Dat is de fout van de leraar, en niet de jouwe. Laat je ouders naar school bellen en zorg dat je bewijs hebt van die cijfers (toetsen enzo). (:

    Travesty schreef:
    Je gaat niet over omdat een leerkracht vergeten is je cijfers in te voeren? Dat mag niet. Dat is de fout van de leraar, en niet de jouwe. Laat je ouders naar school bellen en zorg dat je bewijs hebt van die cijfers (toetsen enzo). (:
    inderdaad ;o zou erg zonde zijn anders! ;o


    -

    lol

    Wat een klootzak.
    Je ouders weten dit wel hè? Laat ze maar kwaad naar school bellen.


    make cake, not war

    Ik ken ook zo'n grapje. Mijn vriend moet van school af op 0.1 punt. Omdat mijn Ak leraar zo'n lul is en niet gewoon even zijn cijfer wou verhogen. en nu moet hij naar een andere school :'( helemaal naar hoorn :'( en dan zie ik hem echt vet wijnig :'(


    Love sheds light one the darkest of times

    Eloquence schreef:
    Wat een rot leerkracht heb jij.


    All this dampness is damp.