• op de site www.joepie.be staat er nu een poll:
    Tokio hotel of the jonas brothers?

    (de poll staat onderaan :))

    dus nu is het aan de TH-fans om te tonen dat de TH"hype" nog niet gedaan is!

    allemaal stemmen!

    Haat aan de jonas sisters [sorry :X]

    HEEFT GESTEMD. :D:D


    AAP

    Jonas Brothers36%
    Tokio Hotel47%

    Niet echt een overschot aan stemmen bij TH. En btw het is geen hype. :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Haat aan de jonas sisters [sorry :X]

    je bent niet de enigE!!

    Haat aan de jonas sisters [sorry :X]

    je bent niet de enigE!! maar haat is ook wel weer een groot woord,

    Haat aan de jonas sisters [sorry :X]

    je bent niet de enigE!! maar haat is ook wel weer een groot woord, ik snap niet wat ze er mooi aan vinden..

    kun je ook eigelijk elke dag stemmen? zo ja: stuur me dan ff een PB als je wil

    p.s. Sorry voor die andere berichten.. ik kan ze niet verwijderen en die laatste die hoort wel..


    p.p.s. want als ik ze wil gaan verwijderen gaat deze pc vastlopen :S :$:$:$:$ *schaamt zich dood*

    whaa! oké, het is niet de bedoeling dat TH een hype is, maar ze mogen gerust weten dat th nog véél fans heeft! ze mogen niet onderdoen bij JB!
    'k ga meteen een bericht sturen naar alle fans die ik ken dat ze moeten stemmen ;) :P
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ben daarstraks gaan stemmen en heb deze uitslag gezien. Jonas Brothers: 41%! Tokio Hotel: 45%! Het is gewoon super close!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    gedaanxD
    wow, th staat voor met 44% en JB achter met 41% -_-


    I am an idiot, I move.

    Ja heb gestemd, & ik hoop zohard dat TH wint! Niks tegen Jonas Brothers hoor, maar wel tegen de mensen die zitten te zeggen dat de Jonas Brothers nu 'in' zijn en TH volledig uit is enzo.. :S


    Beeeeeeeesje :-)

    Th is geen hype -_-'


    drm dat ik TH-"hype" heb gesgreven, tussen aanhalingstekens (:

    Jonas Brothers36%
    Tokio Hotel47%

    Niet echt een overschot aan stemmen bij TH. En btw het is geen hype. :')



    ja weet ik heus wel, daarom dat "hype" tussen aanhalingstekens stond (: het is sarcastisch bedoel fzo

    WASTE OF TIME x'D

    En, ik moet zeggen; Ik denk dat TH- een lange termijn hype is. Klinkt lullig maar, ik zou niet weten hoelang ze nog muziek maken, etc. En wanneer voor hun tijd is om er mee te kappen,...

    Maar ik denk dat er wel momenten komen dat ze minder populair worden, en tja, zoals nu dat er geen nieuwe CD komt, (wat mij niet boeit wanneer het uberhaubt zou komen) zijn ook al veel fans pissed om..

    Je kan TH voor altijd leuk vinden,

    Toch denk ik dat het een hype is.