• hallo daar,

    Marleen (PRESIDENT) en ik hebben een geniaal idee.

    Wij gaan samen een story schrijven, en wel over nachtmerries. Voor dit idee hebben wij dus nachtmerries nodig, daarom vragen wij jullie nu om je érgste nachtmerrie naar ons te sturen. Daarbij ondervonden wij dus ook dat het voor jullie -en ons uiteraard fijn kan zijn om dit van je af te schrijven, een opluchting dus.

    Even voor de duidelijkheid, wij bedoelen niet nachtmerrie in als slapen en een enge droom, maar echt het ergste wat je overkomt, waar je mee/in zit op het moment, of iets waar je simpelweg bang voor bent.

    Je mag je verhaal hier melden, maar het mag ook anoniem naar Marleen of mij gestuurd worden in een PB. Uiteraard blijft dit dan gewoon anoniem, en hebben wij onze zwijgplicht!

    Liefs Marleen (PRESIDENT) en Juneau.

    Erm. Dat ik opgesloten zat in de Mac Donalds omdat mijn vriendin en ik ruzie hadden en alle muren kwamen op me af? Ik heb achteraf hard gelachen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Levend begraven worden, echt eenzaam zijn, verlaten worden,... buh ;D

    Ik had is de nachtmerrie dat ik als 17 jarige midden in een wereldoorlog zat, en ik bij een groepje 'overlevenden' hoorde.Mijn ouders en broer hoorde by dat groepje en nog familie, buren,...
    En toen verliet ik ze allemaal omdat ik opzoek ging naar mijn vriend en dochter die ik had zien verdwijnen op kerstavond.
    Ik weet het, vage droom..
    Maar, ik was echt geshoqueerd toen ik wakker werd.
    Echt zo van...'Ze hebben mijn kind!Ze gaan haar vermoorden!'
    En eigenlijk is dat in het echte leven (ik bedoel dus, niet alleen in die droom) wel het ergste wat er zou kunnen gebeuren;
    Dat er een wereldoorlog komt (ik ben daar echt bang voor, om de een of andere reden) en dat ik familie enzo moet verlaten.


    effort never betrays you

    Joker schreef:
    Zoals Embrylove. Ik ben bang nooit de ware te ontmoeten. Meisjes om me heen zeggen héél snel 'Die is lekkerrrrr' enzo, maar ik niet. Tja, hoe leg je dat uit :/
    Dat betekend enkel dat jij niet zo oppervlakkig bent -sorry voor de mensen die zich aangevallen voelen :/-


    Wie du mir, so ich dir.

    Inderdaad, Kirsten. (:

    Bedankt voor jullie reacties! :'D

    Mijn ergste nachtmerrie is als mijn vriend door welke reden dan ook dood zou gaan en ik nooit meer een ander kan vinden en altijd alleen blijf en eenzaam en me hele leven depressief in een stoel in me huis zit..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ambrosia schreef:
    Levend begraven worden, echt eenzaam zijn, verlaten worden,... buh ;D


    Levend begraven worden lijkt me ook zo erg! :\


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn nachtmerrie is dat mijn moeder haar ziekte niet overleefd ze heeft kanker


    Change, the only good thing in this world.