• hallo daar,

    Marleen (PRESIDENT) en ik hebben een geniaal idee.

    Wij gaan samen een story schrijven, en wel over nachtmerries. Voor dit idee hebben wij dus nachtmerries nodig, daarom vragen wij jullie nu om je érgste nachtmerrie naar ons te sturen. Daarbij ondervonden wij dus ook dat het voor jullie -en ons uiteraard fijn kan zijn om dit van je af te schrijven, een opluchting dus.

    Even voor de duidelijkheid, wij bedoelen niet nachtmerrie in als slapen en een enge droom, maar echt het ergste wat je overkomt, waar je mee/in zit op het moment, of iets waar je simpelweg bang voor bent.

    Je mag je verhaal hier melden, maar het mag ook anoniem naar Marleen of mij gestuurd worden in een PB. Uiteraard blijft dit dan gewoon anoniem, en hebben wij onze zwijgplicht!

    Liefs Marleen (PRESIDENT) en Juneau.

    *Kuch*

    oké... deze nachtmerie gaat heel raar klinken

    maar mijn grootste nachtmerie is dat ik nooit een vriend krijg, nooit ga trouwen en ook nooit kinderen zou krijgen.
    dat ik een eenzaam vrouwtje word die een donor baby moet gaan nemen omdat ze niet aan een man kan komen. -schaam-schaam-


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    en dit is nog maar kort samen gevat:S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    embrylove schreef:
    oké... deze nachtmerie gaat heel raar klinken

    maar mijn grootste nachtmerie is dat ik nooit een vriend krijg, nooit ga trouwen en ook nooit kinderen zou krijgen.
    dat ik een eenzaam vrouwtje word die een donor baby moet gaan nemen omdat ze niet aan een man kan komen. -schaam-schaam-


    Ik heb precies hetzelfde..
    Dus zo heel erg raar ben je niet ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    embrylove schreef:
    oké... deze nachtmerie gaat heel raar klinken

    maar mijn grootste nachtmerie is dat ik nooit een vriend krijg, nooit ga trouwen en ook nooit kinderen zou krijgen.
    dat ik een eenzaam vrouwtje word die een donor baby moet gaan nemen omdat ze niet aan een man kan komen. -schaam-schaam-


    Nou, dat heb ik dus ook hoor. Dus je bent zeker niet de enige (: Ik ben blij dat ik zie dat meerdere dit hebben O__O.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Zoals Embrylove. Ik ben bang nooit de ware te ontmoeten. Meisjes om me heen zeggen héél snel 'Die is lekkerrrrr' enzo, maar ik niet. Tja, hoe leg je dat uit :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn ergste nachtmerrie is op dit moment da mijn crush me ga afwijzen :'(

    Joker schreef:
    Zoals Embrylove. Ik ben bang nooit de ware te ontmoeten. Meisjes om me heen zeggen héél snel 'Die is lekkerrrrr' enzo, maar ik niet. Tja, hoe leg je dat uit :/


    Dat heb ik dus ook. Ik heb serieus nog maar één keer iemand echt knap/leuk gevonden. Zucht -.-'


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Mijn ergste nachtmerrie is dat R mijn Crush mij vermoord (is gebeurd maar dan dat hij mijn nek bijna heeft doorgezaagd met een zaag)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 19:33 ]

    HAHA fijn om te zien dat ik dan dus niet de enige ben xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik had voor de nacht van mijn nachtmerrie de film '2012' gezien.
    Ging zo een beetje over: mijn moeder die mij, mijn twee zussen en mijn broer afzette op het perron van een trein. De sporen van die trein hingen hoog boven de grond en je kon zien dat de trein in een tunnel zou verdwijnen. Er waren twee sporen.
    Mijn buurmeisjes waren er ook. We zaten in de trein, die langzaam reed (veronderstel ik ?) toen ik de trein opeens naar achter voelde kanteren. Ik keek door het raam en zag dat water de sporen omlaag trokken. Ik kon uit de trein glippen met iedereen, toen ik de vader van de buurmeisjes zag die was aan het wenen ofzoeits, omdat een van zijn dochters er niet meer was?
    Ik werd echt wakker in het zweet. Maar ik heb de nachtmerrie blijven onthouden, n dat is leuk.
    :)


    ~

    Mijn ergste nachtmerrie is leven begraven worden, of in een kuil met spinnen te worden gegooid.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn ergste nachtmerrie is dat mensen mij laten stikken of me gewoon keihard laten vallen.
    ...
    Wacht, dat is al geen nachtmerrie meer.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    BLIND schreef:
    Mijn ergste nachtmerrie is leven begraven worden, of in een kuil met spinnen te worden gegooid.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Joker schreef:
    Zoals Embrylove. Ik ben bang nooit de ware te ontmoeten. Meisjes om me heen zeggen héél snel 'Die is lekkerrrrr' enzo, maar ik niet. Tja, hoe leg je dat uit :/



    Same here.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.