• Op het moment ben ik een boek aan het schrijven, maar ik vraag me af of jullie het idee wat vinden. Het gaat over de laatste paar momenten van iemand die vermoord wordt. Het is best lastig, aangezien ik alles helemaal moet vertellen. Maarja, zouden jullie zo'n soort boek lezen?
    Een vriend van mij die regiseerd fimpjes en hij wilde het wel verfilmen haha, maar hij heeft wat ik tot nu toe heb gelezen en zei dat 't echt een boek is wat door een volwassen persoon is geschreven en waarschijnlijk ook door volwassen mensen gelezen wordt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zou het wel lezen ik ben volwassen xD -18- LOL xD Goed idee, indd wel moeilijk je durft (hoera)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik zou het wel willen lezen. Klinkt me vrij interessant. Maar is het als 100% horror geschreven of echt intens meebeleven wat hij/zij in haar gedachten doormaakt?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    Ik zou het wel willen lezen. Klinkt me vrij interessant. Maar is het als 100% horror geschreven of echt intens meebeleven wat hij/zij in haar gedachten doormaakt?


    When words fail music speaks

    AK47 schreef:
    Ik zou het wel willen lezen. Klinkt me vrij interessant. Maar is het als 100% horror geschreven of echt intens meebeleven wat hij/zij in haar gedachten doormaakt?


    Echt meebeleven wat hij denkt, maar ook precies wat hij voelt, wat hij ziet, wat hij ruikt en wat hij proeft.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Huur wat horrorboeken in de bibliotheek en enkele horrorfilms. Of thrillers, dat mag ook. Misschien komt er dan wat in je op?


    All this dampness is damp.

    Ik ben benieuwd, ik wil het wel lezen :)


    make cake, not war