• Mysterie octopus Paul verklaard

    Het is heel gemakkelijk om te verklaren waarom de octopus Paul steeds tot zijn keuze kwam. Hij heeft een grote voorkeur voor heldere kleuren zoals geel. De Duitse vlag bestaat uit de kleuren rood, geel en zwart. De Spaanse vlag bestaat alleen uit de kleuren rood en helder geel en vormde daarmee een veel aantrekkelijker keuze dan de Duitse vlag. Dit verklaart ook waarom de octopus voor Spanje kiest in plaats van voor Nederland. De Nederlandse vlag bevat alleen rood. Wit en blauw vallen weg onder water. Ook ziet het Spaanse wapen in de vlag er uit als een smakelijke garnaal of ander ongewerveld dier. Oranje kan zich dus beter zorgen maken om de voetbalkwaliteiten van het Spaanse elftal dan om de paranormale gaven van Paul.


    Bron -> MSN Nieuws



    Klinkt vrij logisch toch? Vinden jullie ook niet? n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ik ga niet kijken, Duitsland ligt eruit. Pret gedaan voor mij (ook al ben ik stiekem een beetje voor Spanje) 8D


    ik ga hoeddan ook kijken ! (krul)

    i love soccer. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    ik ga hoeddan ook kijken ! (krul)

    i love soccer. :Y)


    Ik wordt er nerveus van, gisteren keek ik en ik freakte helemaal ;D


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ik wordt er nerveus van, gisteren keek ik en ik freakte helemaal ;D


    ach nouja als nederland wint of niet.. ze zijn tog super ver gekomen en daar gaat het mij om. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Pershoofd schreef:
    Puur toeval. & Niet focussen op die Paul maar op Voetbal anders zit je gewoon met stress te kijken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.