• Mysterie octopus Paul verklaard

    Het is heel gemakkelijk om te verklaren waarom de octopus Paul steeds tot zijn keuze kwam. Hij heeft een grote voorkeur voor heldere kleuren zoals geel. De Duitse vlag bestaat uit de kleuren rood, geel en zwart. De Spaanse vlag bestaat alleen uit de kleuren rood en helder geel en vormde daarmee een veel aantrekkelijker keuze dan de Duitse vlag. Dit verklaart ook waarom de octopus voor Spanje kiest in plaats van voor Nederland. De Nederlandse vlag bevat alleen rood. Wit en blauw vallen weg onder water. Ook ziet het Spaanse wapen in de vlag er uit als een smakelijke garnaal of ander ongewerveld dier. Oranje kan zich dus beter zorgen maken om de voetbalkwaliteiten van het Spaanse elftal dan om de paranormale gaven van Paul.


    Bron -> MSN Nieuws



    Klinkt vrij logisch toch? Vinden jullie ook niet? n.n


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Maar het klopt wel telkens :'D Toevallig dat dan juist die landen met zo'n gekleurde vlag dan winnen x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, ja klinkt opzich wel logisch. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eigenlijk wel. Maar het was toch wel leuk, zo'n helderziende octopus.


    I am an idiot, I move.

    Haha, die octopus is lachen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja dat had ik ook al gelezen :) en vooral fel rood en geel zijn volgens mij zin favoriet omdat de meeste zeedieren die hij eet deze kleuren hebben


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Hoe verklaar je dan dat hij Nederland tegne Brazilië wel goed had? Brazilië heeft toch fellere kleuren? :3

    Nu alleen die kanarie/parkiet dinges nog onthullen. Hehe


    All this dampness is damp.

    Kassiewijle schreef:
    Maar het klopt wel telkens :'D Toevallig dat dan juist die landen met zo'n gekleurde vlag dan winnen x)


    Tuurlijk, en hij zal toevallig net geluk hebben.
    En 't is en blijft een leuke stunt, maar ik ben toch wel blij dat in mijn ogen 't mysterie is opgelost! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Soldier schreef:
    Hoe verklaar je dan dat hij Nederland tegne Brazilië wel goed had? Brazilië heeft toch fellere kleuren? :3

    Nu alleen die kanarie/parkiet dinges nog onthullen. Hehe


    Misschien de geur van de mossel die heel aantrekkelijk was? Geen idee, en misschien heeft ie door toeval/geluk/'t lot wel een paar 'echt' voorspelt, maar ik geloof toch lekker heilig in een simpel antwoord erop. n.n
    Heb er een stuk minder zenuwen door voor vanavond in elk geval. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja maar alsnog had hij telkens gelijk.Duss(A)


    --

    Oh, dat is een échte octopus ? Ik dat dat gewoon een naam was.. :d


    None but ourselves can free our minds.

    Alsof een octopus er verstand van heeft. We moeten ons gewoon focussen op de voetbal. Niet om een octopus. Als oranje goed voetbalt winnen we, en zo niet. Niet. Zo is het makkelijk gezegd.

    Kassiewijle schreef:
    Maar het klopt wel telkens :'D Toevallig dat dan juist die landen met zo'n gekleurde vlag dan winnen x)


    Maar hij voorspelde 2 jaar geleden de finale van het EK wel verkeerd. Ik vertrouw die octopus voor geen ene meter :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Puur toeval. & Niet focussen op die Paul maar op Voetbal anders zit je gewoon met stress te kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Puur toeval. & Niet focussen op die Paul maar op Voetbal anders zit je gewoon met stress te kijken.


    I know, maar dit zorgde toch dat ik me net iets meer op m'n gemak voel. Dat zijn van die dingen waar je je onbewust kapot aan gaat vreten met stress. Heat of the moment I suppose. :'D
    Maar we gaan gewoon winnen vanavond, klaar.
    En dan eten we patat met vis ringen vanavond. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tinfoil schreef:
    (...)

    Maar hij voorspelde 2 jaar geleden de finale van het EK wel verkeerd. Ik vertrouw die octopus voor geen ene meter :Y)

    Uhu tijdens 't EK voorspelde hij 80% goed. Dat zegt al genoeg

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 17:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'