• Hoi allemaal!
    Nou kijk, soms heb ik een geweldig idee voor een story, nou hè daar begin ik aan bla bla bla. Maar na een tijdje weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet vertellen zeg maar. Meestal stop ik er dan even mee, maar daarna heb ik weer een ander goed idee wat niet combineerd met het vorige geschreven verhaal. Mijn probleem is eigenlijk dus dat ik mijn story's nooit kan afmaken. Ik ben gelukkig met iemand nu een story aan het schrijven, maar hebben jullie misschien tips hoe ik het beter kan aanpakken?

    xx Maud

    Australie schreef:
    Zoek inspiratie door bijvoorbeeld luisteren naar muziek. Als je even geen inspiratie meer hebt kun je beter even niet meer schrijven. Dat is beter dan het verhaal afronselen. Maar daar hebben veel schrijvers wel eens last van hoor :) maar bij hun heet het een writersblock.

    Een writersblock is toch dat je vele richtingen uitkunt met het verhaal, maar niet weet welke je moet nemen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -> Verplaatst naar story problemen. Dit deel van het forum is alleen maar bestemd voor vragen over Quizlet.


    I am an idiot, I move.

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    wtf dat slaat echt nergens op!
    das nogal gemeen
    en ik heb dat ook vaak gehad

    geen tips sorry:$


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Niet meteen online zetten, eerst een stukje vooruit schrijven. Anders heeft iedereen straks te hoge verwachtingen terwijl jij denkt; oh, ik heb eigenlijk ook wel weer inspi voor een ander verhaal..


    make cake, not war

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!

    hoeso doe je zo bot ? iedereen heeft wel wat in zich hoor ! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    Schrijftalent betekend niet dat je verhalen kan afmaken. Sommige mensen kunnen voor geen meter schrijven maar maken hun verhalen toch af.


    Your make-up is terrible

    EmoxScene schreef:
    Niet iedereen heeft schrijftalent!


    en dan nog wat.. dus jij wil zeggen dat je het wele hebt ? (krul)


    Life is a beautiful struggle