• Klik


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha x3

    Paul heeft voor Spanje gekozen omdat de Spaanse vlag felle kleuren heeft. Dr Spaqnse vlag is geel met roode n het wapen in het midden lijkt op een garnaal. De enige felle kleur van de Nederlandse vlag is rood en je kunt de kleuren wit en blauw niet onder water zien. Dit staat letterlijk op internet dus het hele Paul mistery is opgelost. Nederland hoeft zich geen zorgen te maken om die octopus maar wel om de geweldige tactiek en spelers van Spanje. Ik denk dat Spanje een betere kans heeft maar ben natuurlijk voor mijn eigen land, Nederland. Drie maal is scheepsrecht en wij hebben ook een kans om te winnen :) de wedstrijd is nog niet beslist en ikv hoop dat Bert gelijk heeft :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Paul heeft voor Spanje gekozen omdat de Spaanse vlag felle kleuren heeft. Dr Spaqnse vlag is geel met roode n het wapen in het midden lijkt op een garnaal. De enige felle kleur van de Nederlandse vlag is rood en je kunt de kleuren wit en blauw niet onder water zien. Dit staat letterlijk op internet dus het hele Paul mistery is opgelost. Nederland hoeft zich geen zorgen te maken om die octopus maar wel om de geweldige tactiek en spelers van Spanje. Ik denk dat Spanje een betere kans heeft maar ben natuurlijk voor mijn eigen land, Nederland. Drie maal is scheepsrecht en wij hebben ook een kans om te winnen :) de wedstrijd is nog niet beslist en ikv hoop dat Bert gelijk heeft :P


    Hoe verklaar je dan Nederland tegen Brazilië.
    Hij had juist dat NL zou winnen, en Brazilië is feller! (cat)


    All this dampness is damp.

    Haha. Geniaal (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Australie schreef:
    Paul heeft voor Spanje gekozen omdat de Spaanse vlag felle kleuren heeft. Dr Spaqnse vlag is geel met roode n het wapen in het midden lijkt op een garnaal. De enige felle kleur van de Nederlandse vlag is rood en je kunt de kleuren wit en blauw niet onder water zien. Dit staat letterlijk op internet dus het hele Paul mistery is opgelost. Nederland hoeft zich geen zorgen te maken om die octopus maar wel om de geweldige tactiek en spelers van Spanje. Ik denk dat Spanje een betere kans heeft maar ben natuurlijk voor mijn eigen land, Nederland. Drie maal is scheepsrecht en wij hebben ook een kans om te winnen :) de wedstrijd is nog niet beslist en ikv hoop dat Bert gelijk heeft :P

    Maar even serieus, Paul zat vlak naast de voederbak van spanje. Waarom zou hij verder zwemmen naar de Nederlandse bak als de Spaanse vlak voor z'n neus staat.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Maar even serieus, Paul zat vlak naast de voederbak van spanje. Waarom zou hij verder zwemmen naar de Nederlandse bak als de Spaanse vlak voor z'n neus staat.(nerd)


    Dat vogelding stond vlak met zijn/haar kop voor het papiertje met NL.
    Logisch toch dat ze het gene kiezen dat dicht bij is? 8D

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 14:54 ]


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dat vogelding stond vlak met zijn/haar kop voor het papiertje met NL.
    Logisch toch dat ze het gene kiezen dat dicht bij is? 8D

    Ja, dat dacht ik dus ook. Ik zou zelf ook niet meer moeite doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Soldier schreef:
    (...)

    Hoe verklaar je dan Nederland tegen Brazilië.
    Hij had juist dat NL zou winnen, en Brazilië is feller! (cat)
    Ik denk dat hij meestal voor rood gaat omdat de meeste zeedieren rode kleuren hebben en Brazilië heeft geen rood maar Nederland wel een streep. Ik denk gewoon dat Paul niet paranormaal is :) maar ik heb het ook maar van internet dus wie weet..


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    (...) Ik denk dat hij meestal voor rood gaat omdat de meeste zeedieren rode kleuren hebben en Brazilië heeft geen rood maar Nederland wel een streep. Ik denk gewoon dat Paul niet paranormaal is :) maar ik heb het ook maar van internet dus wie weet..


    Arg, we zullen het vanavond zien, eh. :3


    All this dampness is damp.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ja, dat dacht ik dus ook. Ik zou zelf ook niet meer moeite doen.


    Idd, waarom loop je helemaal naar de andere kant als er ook iets voor je ligt? ^^


    You’re falling into history.

    Soldier schreef:
    (...)

    Arg, we zullen het vanavond zien, eh. :3
    Ja, ik ben voor Nederland want dat is mijn eigen landje :) maar Spanje is wel altijd mijn tweede keus geweest dus ik zou niet heel teleurgesteld zijn als we verliezen. Toch hoop ik echt dat Nederland wint :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Hahahaha
    supergrappig filmpje

    Australie schreef:
    (...) Ja, ik ben voor Nederland want dat is mijn eigen landje :) maar Spanje is wel altijd mijn tweede keus geweest dus ik zou niet heel teleurgesteld zijn als we verliezen. Toch hoop ik echt dat Nederland wint :)


    Ik voor Spanje want ik ben half Spaans. :>
    En aangezien Nederland mijn buurland is, vind ik het ook niet erg als hun zouden winnen.


    All this dampness is damp.

    Eyeliner schreef:
    Whahahahahahahahahhaha(krul)


    When words fail music speaks

    whahahahaha xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.